MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Vil bare minne om Porsgrunn Internasjonale teaterfestival som avholdes i disse dager. www.pit.no Dette burde alle med et ørlite snev av kulturell interesse få med seg. Er du derimot bare glad i kald øl og mye liv....ja, så er det absolutt stedet for deg også:-) 0 Siter
Grip Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 De som er glad i kultur, øl og slikt, sitter foran tv'en disse dagene. Det er fotball-EM, skjønner du. 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 De som er glad i kultur, øl og slikt, sitter foran tv'en disse dagene. Det er fotball-EM, skjønner du. Fotball??? EM???? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Holder meg hjemme jeg. Jeg kan tross alt se alt fra stua mi. Det var forresten fint fyrverkeri, men disse hippiene på Kafe K trodde jeg at jeg nærmest skulle ta livet av på en bestialsk måte i går. Herjing og ødelegging av instrumenter frem til halv to i natt. Fytterakker`n! 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Holder meg hjemme jeg. Jeg kan tross alt se alt fra stua mi. Det var forresten fint fyrverkeri, men disse hippiene på Kafe K trodde jeg at jeg nærmest skulle ta livet av på en bestialsk måte i går. Herjing og ødelegging av instrumenter frem til halv to i natt. Fytterakker`n! Litt herjing fra K er bare barnematen for en som er nærmeste nabo til en av SiTel sine hybelhus;) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Litt herjing fra K er bare barnematen for en som er nærmeste nabo til en av SiTel sine hybelhus;) Kjølnes har vel fått status som belastet område etter dette ja. Men greia for meg er bare det at jeg hører alt fra Kafe K hele natten, noe som er en lidelse om du ikke liker jazz oghippier som rister på hodet for å få indre ro. Hasjrøyken ligger så tjukk over elva at ikke engang Ingvar Ambjørnsen hadde hatt nerver til å gå inn der. 0 Siter
Grip Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Fotball??? EM???? Et stevne i Portugal. En million nordmenn skal sitte foran tv'en en måned framover. I denne tiden er det trange kår for dem som lever av å selge kultur (og øl) medmindre man tilbyr storskjerm. Har Porsgrunn internasjonale teaterfestival tenkt på storskjerm, kanskje? Neppe. 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Kjølnes har vel fått status som belastet område etter dette ja. Men greia for meg er bare det at jeg hører alt fra Kafe K hele natten, noe som er en lidelse om du ikke liker jazz oghippier som rister på hodet for å få indre ro. Hasjrøyken ligger så tjukk over elva at ikke engang Ingvar Ambjørnsen hadde hatt nerver til å gå inn der. He he he, du har nok en litt gal oppfattelse av K, men det med Kjølnes stemmer! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 He he he, du har nok en litt gal oppfattelse av K, men det med Kjølnes stemmer! Hva var det forresten underholdningen på Rådhusplassen var i går? Denne "kuba" som hang i kranen? Det hørtes ut som en blanding av kirkeklokker og triangel. Var det noen som spillte eller var det bevegelsen av denne saken som gjorde det? Satt å så film jeg skjønner du, men jeg våknet da fyrverkeriet startet.*L* 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Et stevne i Portugal. En million nordmenn skal sitte foran tv'en en måned framover. I denne tiden er det trange kår for dem som lever av å selge kultur (og øl) medmindre man tilbyr storskjerm. Har Porsgrunn internasjonale teaterfestival tenkt på storskjerm, kanskje? Neppe. Så total uvitend som jeg ynder å fremstille meg er jeg dog ikke, og siden Norge ikke har kvalifisert seg til dette gigant eventementet, velger jeg kultur i andre former...! Jeg mener - her er gata full av stilige, høyreiste franskmenn og russere. Muskeløse japanske akrobater og barske flammeslukere. Så da avstår jeg med stor glede fra en storskjerm med 11 svette svensker:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Hva var det forresten underholdningen på Rådhusplassen var i går? Denne "kuba" som hang i kranen? Det hørtes ut som en blanding av kirkeklokker og triangel. Var det noen som spillte eller var det bevegelsen av denne saken som gjorde det? Satt å så film jeg skjønner du, men jeg våknet da fyrverkeriet startet.*L* I den lysende dingsten som ble heist høyt over rådhusplassen hang det klokkespillere, trommeslagere og akrobater. Flott både for øyne, ører og sjel..... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 I den lysende dingsten som ble heist høyt over rådhusplassen hang det klokkespillere, trommeslagere og akrobater. Flott både for øyne, ører og sjel..... Jeg satt å så SWAT på DVD. Det var noe som kræsjet totalt i actionscenene når det kom klokkespill i bakgrunnen.*L* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.