Gå til innhold

Porsgrunn internasjonale teaterfestival

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare minne om Porsgrunn Internasjonale teaterfestival som avholdes i disse dager.

www.pit.no

Dette burde alle med et ørlite snev av kulturell interesse få med seg. Er du derimot bare glad i kald øl og mye liv....ja, så er det absolutt stedet for deg også:-)

Skrevet

De som er glad i kultur, øl og slikt, sitter foran tv'en disse dagene. Det er fotball-EM, skjønner du.

Skrevet

De som er glad i kultur, øl og slikt, sitter foran tv'en disse dagene. Det er fotball-EM, skjønner du.

Fotball???

EM????

Pappa Bjørn
Skrevet

Holder meg hjemme jeg. Jeg kan tross alt se alt fra stua mi. Det var forresten fint fyrverkeri, men disse hippiene på Kafe K trodde jeg at jeg nærmest skulle ta livet av på en bestialsk måte i går. Herjing og ødelegging av instrumenter frem til halv to i natt. Fytterakker`n!

Skrevet

Holder meg hjemme jeg. Jeg kan tross alt se alt fra stua mi. Det var forresten fint fyrverkeri, men disse hippiene på Kafe K trodde jeg at jeg nærmest skulle ta livet av på en bestialsk måte i går. Herjing og ødelegging av instrumenter frem til halv to i natt. Fytterakker`n!

Litt herjing fra K er bare barnematen for en som er nærmeste nabo til en av SiTel sine hybelhus;)

Pappa Bjørn
Skrevet

Litt herjing fra K er bare barnematen for en som er nærmeste nabo til en av SiTel sine hybelhus;)

Kjølnes har vel fått status som belastet område etter dette ja. Men greia for meg er bare det at jeg hører alt fra Kafe K hele natten, noe som er en lidelse om du ikke liker jazz oghippier som rister på hodet for å få indre ro. Hasjrøyken ligger så tjukk over elva at ikke engang Ingvar Ambjørnsen hadde hatt nerver til å gå inn der.

Skrevet

Fotball???

EM????

Et stevne i Portugal. En million nordmenn skal sitte foran tv'en en måned framover. I denne tiden er det trange kår for dem som lever av å selge kultur (og øl) medmindre man tilbyr storskjerm.

Har Porsgrunn internasjonale teaterfestival tenkt på storskjerm, kanskje? Neppe.

Skrevet

Kjølnes har vel fått status som belastet område etter dette ja. Men greia for meg er bare det at jeg hører alt fra Kafe K hele natten, noe som er en lidelse om du ikke liker jazz oghippier som rister på hodet for å få indre ro. Hasjrøyken ligger så tjukk over elva at ikke engang Ingvar Ambjørnsen hadde hatt nerver til å gå inn der.

He he he, du har nok en litt gal oppfattelse av K, men det med Kjølnes stemmer!

Pappa Bjørn
Skrevet

He he he, du har nok en litt gal oppfattelse av K, men det med Kjølnes stemmer!

Hva var det forresten underholdningen på Rådhusplassen var i går? Denne "kuba" som hang i kranen? Det hørtes ut som en blanding av kirkeklokker og triangel. Var det noen som spillte eller var det bevegelsen av denne saken som gjorde det?

Satt å så film jeg skjønner du, men jeg våknet da fyrverkeriet startet.*L*

Skrevet

Et stevne i Portugal. En million nordmenn skal sitte foran tv'en en måned framover. I denne tiden er det trange kår for dem som lever av å selge kultur (og øl) medmindre man tilbyr storskjerm.

Har Porsgrunn internasjonale teaterfestival tenkt på storskjerm, kanskje? Neppe.

Så total uvitend som jeg ynder å fremstille meg er jeg dog ikke, og siden Norge ikke har kvalifisert seg til dette gigant eventementet, velger jeg kultur i andre former...!

Jeg mener - her er gata full av stilige, høyreiste franskmenn og russere. Muskeløse japanske akrobater og barske flammeslukere.

Så da avstår jeg med stor glede fra en storskjerm med 11 svette svensker:)

Skrevet

Hva var det forresten underholdningen på Rådhusplassen var i går? Denne "kuba" som hang i kranen? Det hørtes ut som en blanding av kirkeklokker og triangel. Var det noen som spillte eller var det bevegelsen av denne saken som gjorde det?

Satt å så film jeg skjønner du, men jeg våknet da fyrverkeriet startet.*L*

I den lysende dingsten som ble heist høyt over rådhusplassen hang det klokkespillere, trommeslagere og akrobater. Flott både for øyne, ører og sjel.....:)

Pappa Bjørn
Skrevet

I den lysende dingsten som ble heist høyt over rådhusplassen hang det klokkespillere, trommeslagere og akrobater. Flott både for øyne, ører og sjel.....:)

Jeg satt å så SWAT på DVD. Det var noe som kræsjet totalt i actionscenene når det kom klokkespill i bakgrunnen.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...