Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article808296.ece

Litt tungvint, du må skrive opp poengene underveis, men det er jaggu meg verdt det, verdifull informasjon om en selv vokser ikke på trær nå om dagen!

Fikk 47 poeng og klorer meg dermed fast på nest øverste kul-hylle:

'45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen.'

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

21

• BettyBlue

5

• laguna1365380434

3

• citoyen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

40 poeng. Hadde håpet på noe nærmere 10. Jeg er IKKE "kul".

"........................."

Skrevet

45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen.

Jeg skåra med null poeng x2 pga at jeg jogga med discman og fordi jeg ikke kunne nevne norske samtidsforfattere i fleng... Dessuten hadde jeg ikke kule nok solbriller.

Høh -

Skrevet

45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen.

Jeg skåra med null poeng x2 pga at jeg jogga med discman og fordi jeg ikke kunne nevne norske samtidsforfattere i fleng... Dessuten hadde jeg ikke kule nok solbriller.

Høh -

53 poeng altså.

Skrevet

Nei, så teite spørsmål orker ikke jeg å sitte og lese igjennom dagen derpå.

Tror neppe jeg ville scoret veldig høyt, for jeg skjønte ca ingenting... Det burde vært et alternativ for "hæ?" på hvert spørsmål. Men jeg orka ikke å lese lenger enn til spørsmål 3 heller da.

Annonse

Gjest Uglemor
Skrevet

Fikk 37 poeng. Er mao. ikke spesielt kul. Bare helt vanlig.

Skrevet

Hvor kul går det an å bli?

Tydligvis mye kulere enn meg med mine 40 poeng.

"30- 44 poeng: Retro er kult, men stagnasjon er ille. Det er som å dyrke klærne Beckham hadde før forrige VM."

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

"30- 44 poeng: Retro er kult, men stagnasjon er ille. Det er som å dyrke klærne Beckham hadde før forrige VM."

den fikk jeg også... tåpelig test.

Skrevet

den fikk jeg også... tåpelig test.

_Alle_ 'tester' er tåpelige. Men de verste er selvsagt de man skårer dårlig på, ja.

Skrevet

Takk og lov.

Hadde jeg vært kul etter den definisjonen hadde jeg vært på vei ut.

Urk :)

Skrevet

Jeg trenger ingen test for å vite at jeg nok på ingen måte passer innunder benevnelsen kul...

*sukk*

Skrevet

Annonse

Skrevet

Uff nei, den der gidder jeg ikke. Da får jeg heller være ukul :)

Er jaggu meg nok sliten etter en liten diskusjon med min søsters mann.

Skrevet

Datteren min fikk 40 og jeg 42.

Jeg synes vi er kule nok ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Fikk bare 32 poeng, jeg :o(

Retro er kult, men stagnasjon er ille. Det er som å dyrke klærne Beckham hadde før forrige VM

Skrevet

Ok. 59 poeng. Det var uventet.

Dyrker min egen stil, ja. Bryr jeg meg derimot om trend og moter? Absolutt ikke.

Skrevet

Trenger ikke å ta en test for å vite at jeg ikke er kul

:-p

Skrevet

Frøken, du er kul. Sånn er det bare.

laguna1365380434
Skrevet

Tja,jeg var jo småkul, 50 poeng..

Sterkt minus for å ikke forstå meg på solbriller..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...