favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Jeg trenger ingen test for å vite at jeg nok på ingen måte passer innunder benevnelsen kul... *sukk* Tullejente ;-) 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen. Mmmm.. 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Uff nei, den der gidder jeg ikke. Da får jeg heller være ukul Er jaggu meg nok sliten etter en liten diskusjon med min søsters mann. Høres slitsomt ut med familiekrøll? 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Fikk bare 32 poeng, jeg ( Retro er kult, men stagnasjon er ille. Det er som å dyrke klærne Beckham hadde før forrige VM Kul vet jeg ikke, men søt og snill iaffall 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Ok. 59 poeng. Det var uventet. 45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen. Dyrker min egen stil, ja. Bryr jeg meg derimot om trend og moter? Absolutt ikke. De kule ignorerer jo helt riktig trender, sånt tar de mer langsomme seg av ;-) 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Trenger ikke å ta en test for å vite at jeg ikke er kul :-p Døh, det svinger av deg! 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Tja,jeg var jo småkul, 50 poeng.. Sterkt minus for å ikke forstå meg på solbriller.. Solbriller... hehe, tipper du har et passe fett utvalg der på Løkka, snuppa. 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 51 poeng - men er"ute" fordi jeg nekter å snuble i fulle unger på Quart.. Hehe. ("Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen.") Nettopp, det er en grunn til å styre unna. Og normalt utrustede mennesker orker vel ikke scene-'showene' på Quart'n? 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 57 poeng - og nest øverste kul-hylle til meg også. Tenkte jeg det ikke... ;-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Nettopp, det er en grunn til å styre unna. Og normalt utrustede mennesker orker vel ikke scene-'showene' på Quart'n? Nei, gi meg heller et bord (altså ikke et telt med blåmann i og ei ølkasse å sitte på) ei bule (tak og vegger - altså ikke spyblelagt sørpegress og sidelengs regn) med dunkel belysning (altså ikke månelys med mygg og møll), rødvin i stetteglass (altså ikke i pappkrus) og sjelfull jazzblues (bortsett fra at det er mange kule navn på Quart-lista i år, da..) .. Eller noe sånt. 0 Siter
shandy Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Høres slitsomt ut med familiekrøll? Nå hadde jeg skrevet den lange forklaringen - og vips borte ble det. Har plunder med linjen her. Ingenting alvorlig altså, bare sabla slitsomt å skulle hjelpe folk som ber om hjelp, men som allikevel ikke tar seg tid til å høre etter. Det var nå EN ting. Alt og alle som ikke var der fikk gjennomgå, og jeg ba han skjerpe seg. En real diskusjon ja, for jeg sitter ikke å hører på urettferdig vås, uten å si ifra. Han ble stille til slutt Gretten som bare fanken var han også, og jeg skjønner hvorfor (det har ingenting med meg å gjøre altså), men det går an å oppføre seg som folk mot andre allikevel. Alle som var der reagerte på hans oppførsel, min søster inkludert. Mamma var helt oppgitt, og sa han hadde vært like gretten forrige helg. Vi kjørte tross alt 5 mil (en vei) kun for å hjelpe han. Han hadde spurt om hjelp, men før sambo rakk å gjøre det han skulle, så røsket han ned hele greiene og skulle ta det med hjem. Da hadde sambo funnet en mulig grunn, men rakk ikke å si det engang, før det var nede. Sambo fikk nå i det minste forklart kameraten hans hva de skulle gjøre/prøve når de kom hjem. De hadde med seg et vennepar. På toppen av det hele skulle han ha meg til å ta oppvasken etter dem. Nei du sa jeg, det skal du gjøre, og ikke la mamma stå med det. Vi reiser hjem nå, for vi har nyttigere ting å gjøre hjemme. "Så fikk jeg gjort noe galt nå også da" sa han. Ja sa jeg - det gjorde du. Sånn, nå vet du det :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Joda, nå koketterer du Men det er sant - jeg ER ikke "kul". Å faen - det er sant - det er jo kult å ikke være kul...hjelp! ".........................." 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Fint å være vanlig. Huttetu, ville du virkelig vært uvanlig? Nei, jeg trives med å være vanlig, jeg ) 0 Siter
citoyen Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Ok citoyen, vi vet hvordan man lager god kaffe og har hørt etpar bra band. Jeg drikker ikke kaffe, bare te 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.