Gjest gsfsder Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har fått strekk i (venstre) storetå *au*. Noen gode råd til hvordan jeg kan bli bedre. Bør jeg holde meg i ro, trene, spasere, eller annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ikke hold deg helt i ro, men tren opp tåen igjen gradvis. Gjerne gå en del på den. Ellers kan du jo gjøre enkle øvelser som å heve og senke deg på tå mens du pusser tenner etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gsfsder Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ikke hold deg helt i ro, men tren opp tåen igjen gradvis. Gjerne gå en del på den. Ellers kan du jo gjøre enkle øvelser som å heve og senke deg på tå mens du pusser tenner etc. Tusen takk for gode råd. Ja, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, men jeg har forsøkt å bruke tåen "litt forsiktig". Jeg var til og med på fotball trening på mandag, og det gikk egentlig veldig greit. Var faktisk litt bedre med en litt stram sko på. De siste dagene har jeg spasert en del og også "bladet" litt. Tåen er bedre nå, men kjenner litt enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.