Gå til innhold

Strekk i storetåen *au!*

Gjest gsfsder

Anbefalte innlegg

Gjest gsfsder

Har fått strekk i (venstre) storetå *au*. Noen gode råd til hvordan jeg kan bli bedre. Bør jeg holde meg i ro, trene, spasere, eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hold deg helt i ro, men tren opp tåen igjen gradvis. Gjerne gå en del på den. Ellers kan du jo gjøre enkle øvelser som å heve og senke deg på tå mens du pusser tenner etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gsfsder

Ikke hold deg helt i ro, men tren opp tåen igjen gradvis. Gjerne gå en del på den. Ellers kan du jo gjøre enkle øvelser som å heve og senke deg på tå mens du pusser tenner etc.

Tusen takk for gode råd. Ja, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, men jeg har forsøkt å bruke tåen "litt forsiktig". Jeg var til og med på fotball trening på mandag, og det gikk egentlig veldig greit. Var faktisk litt bedre med en litt stram sko på. De siste dagene har jeg spasert en del og også "bladet" litt. Tåen er bedre nå, men kjenner litt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...