Gjest har papir, mengler printer Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Men hva skal jeg velge? Den kal brukes til: Mest svart-hvit-tekst, men også CD-covere (ikke fotokvalitet), illustrasjoner fra internett og diagrammer. I utgangspunktet ikke til fotoutskrifter, men unntaksvis? Er det da verd å betale for å få separate fargedyser, tro? For det gir jo bedre driftsøkonomi, da... men er vel også dyrere i innkjøp? (Midlene til skriver er egentlig ikke tilstede, men skriverbehovet er høyt.) Vet du om et godt kjøp, eller noe jeg bør styre unna? 0 Siter
Soria Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg vet ikke hva printere koster nå, men det er dårlig økonomi å kjøpe med bare en blekkpatron. Patronene med farger er mye dyrere enn de med bare svart, og det går mye blekk når svart må blandes. 0 Siter
Gjest har papir, mengler printer Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 presisering: Med separate fargedyser mente jeg at fargene kjøpes enkeltvis, altså mer enn 2 patroner. 0 Siter
fresja Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg antar de fleste printere er noenlunde brukbare. Se heller på prisen på fargepatronene. Jeg er så uheldig å ha en printer der partonene koster nesten 500,-, uten farge noen tiere mindre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.