Gå til innhold

Kjøpe printer!

Gjest har papir, mengler printer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva skal jeg velge?

Den kal brukes til:

Mest svart-hvit-tekst, men også CD-covere (ikke fotokvalitet), illustrasjoner fra internett og diagrammer.

I utgangspunktet ikke til fotoutskrifter, men unntaksvis?

Er det da verd å betale for å få separate fargedyser, tro? For det gir jo bedre driftsøkonomi, da... men er vel også dyrere i innkjøp?

(Midlene til skriver er egentlig ikke tilstede, men skriverbehovet er høyt.)

Vet du om et godt kjøp, eller noe jeg bør styre unna?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vet ikke hva printere koster nå, men det er dårlig økonomi å kjøpe med bare en blekkpatron. Patronene med farger er mye dyrere enn de med bare svart, og det går mye blekk når svart må blandes.

Skrevet

presisering:

Med separate fargedyser mente jeg at fargene kjøpes enkeltvis, altså mer enn 2 patroner.

Skrevet

Jeg antar de fleste printere er noenlunde brukbare. Se heller på prisen på fargepatronene. Jeg er så uheldig å ha en printer der partonene koster nesten 500,-, uten farge noen tiere mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...