Gå til innhold

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Hvordan fant du ut at den var på 97 kvm ?

;o)

Det bør jeg kanskje ikke si, dersom du ønsker å forbli anonym her inne.

Men du har gitt en del opplysninger som gjør at noen enkle søk er nok for å finne ut hvem du er.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

20

• favn

8

• kritikeren

7

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest stavanger-sandnes
Skrevet

Hvordan fant du ut at den var på 97 kvm ?

;o)

Etter hvert forsto jeg også hvem du var. Du har gitt litt for mange opplysninger om deg selv her inne hvis du ønsker å være anonym.

Gjest Rusle
Skrevet

Tror ikke dette er den rette tiden for kjøp og salg av bolig.

Kr 6000 per mnd i husleie er mye.

Gjest Rusle
Skrevet

Mange gode argumenter, men likevel er det dyrt.

Lykke til med salget uansett.

Jeg har nettopp kjøpt til 300.000 under takst og gliser fra øre til øre :-D

Da var det vel på landet ;o)

I alle fall ikke sentralt.

Skrevet

Etter hvert forsto jeg også hvem du var. Du har gitt litt for mange opplysninger om deg selv her inne hvis du ønsker å være anonym.

Neida ; spiller for så vidt ingen rolle om folk vet hvem jeg er ;o)

Skrevet

Det bør jeg kanskje ikke si, dersom du ønsker å forbli anonym her inne.

Men du har gitt en del opplysninger som gjør at noen enkle søk er nok for å finne ut hvem du er.

Jaja; gjør ikke no` det ;o)

petter smart
Skrevet

Kanskje jeg skal komme på visning? Så vet jeg hvem du er, men du vet ikke hvem jeg er?

Nei da, så slem er jeg ikke.

Det var en meget fin leilighet, meget god standard og god utnyttelse av plassen. Men det blir nok i minste laget for prisen. Jeg ville prøvd meg igjen til høsten. Det er få som kjøper om sommeren.

petter smart
Skrevet

PS

finn.no

Skrevet

Da var det vel på landet ;o)

I alle fall ikke sentralt.

Feil, _svært_ sentralt.

Skrevet

Det var nok i dyreste laget for kun 97 kvadrat. Selv om det kommer en del i tillegg.

Har selv en leilighet på 97 kvadrat, og betaler ca 5500 i måneden, og eier da selv.

Da blir det litt mye med 6000 + ca 5000, dvs 11 000.

Men det er jo sommer og trege tider for salg. Håper dere ikke har kjøpt noe nytt ennå da.

Sant nok...

Joda vi har kjøpt et prosjektert hus , som er ferdig i august ;o)

Skrevet

Du kan leie den ut til meg for 4000,- i måneden ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Sinnsykt høy fellesgjeld og husleie, dah! I vårt borettslag er det 30.000,- i fellesgjeld og 1500,- i husleie. Vi bor i Oslo.

Skrevet

Den husleien var bare allllt for høy. Jeg fatter ikke at folk har råd til å betale såpass mye, i tillegg til lån osv.

Mulig det er noen som er gjeldfrie, men å kaste 6000 ut av vinduet, er vel ikke akkurat attraktivt allikevel.

Uansett:lykke til med salget :-)

Gjest fellesgjeld
Skrevet

Den husleien var bare allllt for høy. Jeg fatter ikke at folk har råd til å betale såpass mye, i tillegg til lån osv.

Mulig det er noen som er gjeldfrie, men å kaste 6000 ut av vinduet, er vel ikke akkurat attraktivt allikevel.

Uansett:lykke til med salget :-)

Inkludert i de 6000 er jo nettopp nedbetaling av lån (fellesgjeld). Det blir jo i prinsippet det samme, om man kjøper en leilighet til 1,5 mill, eller en leilighet til 1 mill med 0,5 mill i andel fellesgjeld.

Skrevet

Det var nok for fint vær også!! Still deg åpen for at folk skal få lov til å ringe og komme på visning på en vanlig ettermiddag også.

Det var få som kom på våre helge-visninger. Men mange som ringte og ville komme i løpet av uken.

Lykke til. Salget går sin gang, må bare vente litt kanskje.

Skrevet

Men det kommer oftest folk på visning i ukedagene nå. Du skal vel ha flere visninger.

Men det er et mareritt og selge uansett.

Skrevet

Jeg synes det var ganske rimelig jeg men vet jo ikke hva prisene ligger på der du bor.

Man hadde ikke kommet under 2,5 mill for den leiligheten her.

Skrevet

Feil, _svært_ sentralt.

hei

du har sjekka at ikke den forrige eieren har røskaut det som er av inventar og røropplegg og monterte ting da

hilsen

Skrevet

Oi ; DET var et varp ;o)

hei

det spørs om ikke den forige eren har vert der en tur med brekkhjernet

hilsen

Skrevet

hei

hyggelig og høre fra deg du må nok vente litt, jeg har akkurat kjøpt leilighet og det er mye gjeld men leien er halvparten jeg syns det var litt høyt men det er kanskje riktig

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...