Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

du har sjekka at ikke den forrige eieren har røskaut det som er av inventar og røropplegg og monterte ting da

hilsen

Jepp, har bodd her i 7 år, så jeg er temmelig sikker på at inventaret er på plass :)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

20

• favn

8

• kritikeren

7

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle
Skrevet

Inkludert i de 6000 er jo nettopp nedbetaling av lån (fellesgjeld). Det blir jo i prinsippet det samme, om man kjøper en leilighet til 1,5 mill, eller en leilighet til 1 mill med 0,5 mill i andel fellesgjeld.

Etter hvert som fellesgjelden nedbetales, øker verdien av leiligheten.

Det er ikke å kaste penger ut av vinduet ved å betale husleie i et borettslag. Hvis man bor i selveier, må man jo uansett betale kommunale avgifter, forsikringer, vedlikehold av bolig osv.

Skrevet

Jepp, har bodd her i 7 år, så jeg er temmelig sikker på at inventaret er på plass :)

hei

har du sjekket ale veggene ute og inne for hussopp, jeg hadde ikke tørt det jeg hadde ligget våken alle neetter i de sju åra og lurt på hva slag sjult mangel sokm var her synes trehundretusen under takst er vledig mistenksomt og for sju år siden, jeg hadde røsket ned alt som heter pnel og plater på veggene og revet opp gulvene og sett for hussopp

hilsen

Skrevet

hei

har du sjekket ale veggene ute og inne for hussopp, jeg hadde ikke tørt det jeg hadde ligget våken alle neetter i de sju åra og lurt på hva slag sjult mangel sokm var her synes trehundretusen under takst er vledig mistenksomt og for sju år siden, jeg hadde røsket ned alt som heter pnel og plater på veggene og revet opp gulvene og sett for hussopp

hilsen

:-) Neida, slapp av, trygt spesialtilbud og ingen skjulte mangler. Ok kåk, ikke noe luksus, men svært attraktiv likevel pga beliggenheten. Og prisen er bare til å spise opp, yummi!

Skrevet

:-) Neida, slapp av, trygt spesialtilbud og ingen skjulte mangler. Ok kåk, ikke noe luksus, men svært attraktiv likevel pga beliggenheten. Og prisen er bare til å spise opp, yummi!

hei

attraktiv også du er ikke sann det må vere muffens med den prisen eller hadde du forresten noe på selgeren eller

hilsen

Skrevet

hei

nei nå har jeg det det er sikkert planlakt firefelts motorvei gjennom hele kåken eller på hagen

hilsen

Skrevet

hei

nei nå har jeg det det er sikkert planlakt firefelts motorvei gjennom hele kåken eller på hagen

hilsen

I så fall må jeg være kreativ med hensyn til møbleringen!

Hyggelig å "se" deg, du er nå dols hyggeligste :)

Skrevet

I så fall må jeg være kreativ med hensyn til møbleringen!

Hyggelig å "se" deg, du er nå dols hyggeligste :)

hei

så jeg er blitt hyggelig nå det var hyggelig eller syns jeg ikke tungtrafikk gjennom stuen er noe og kjimse av

eller her er en ny en naboen er psykopat og skyter rundt seg vis du går en meter for nert huset hans eller går rundt husem om natten med øks er det nerme

hilsen

Skrevet

hei

attraktiv også du er ikke sann det må vere muffens med den prisen eller hadde du forresten noe på selgeren eller

hilsen

Litt komplisert historie, men ikke noe muffens, nei. Jeg har _ikke_ klådd på selgeren, hehe....

Godt tilbud, helt klart. Jeg er overlykkelig - selv om det som sagt ikke er luksus. Bo billig og greit, samt vissheten om at jeg kan selge med opp mot en halv million i fortjeneste om et halvt år eller et helt, fine greier.

Skrevet

hei

så jeg er blitt hyggelig nå det var hyggelig eller syns jeg ikke tungtrafikk gjennom stuen er noe og kjimse av

eller her er en ny en naboen er psykopat og skyter rundt seg vis du går en meter for nert huset hans eller går rundt husem om natten med øks er det nerme

hilsen

Når du nevner det... har en kjip nabo, men hvem har ikke det?

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg gadd vite hvor det er ;o)

Gjest Rusle
Skrevet

"Jepp, har bodd her i 7 år, så jeg er temmelig sikker på at inventaret er på plass :)"

Du har altså nettopp kjøpt en bolig som du har bodd i 7 år? ;-)

Dette ble for mye for meg ;-)

Skrevet

"Jepp, har bodd her i 7 år, så jeg er temmelig sikker på at inventaret er på plass :)"

Du har altså nettopp kjøpt en bolig som du har bodd i 7 år? ;-)

Dette ble for mye for meg ;-)

Favn kan jo ha leid boligen i 7 år, og nå kjøpt den?

Gjest sandex
Skrevet

Leiligheten var veldig fin ihvertfall, tenker du blir kvitt den :)

PS: Klarte ikke la være å søke etter den :)

Gjest Rusle
Skrevet

Favn kan jo ha leid boligen i 7 år, og nå kjøpt den?

Ja, det er nok grunnen ;-)

Skrevet

Det var litt av en husleie! Hva inkluderer den da? Jeg betaler ca. 2200,- i husleie jeg og det inkluderer noe forsikring, vann og kloakk, brøyting og gressklipp og vedlikehold utvendig og... :o) Borettslag er ikke så dumt.

Skrevet

Leiligheten var veldig fin ihvertfall, tenker du blir kvitt den :)

PS: Klarte ikke la være å søke etter den :)

Takk ;o)

Ja den er det , selv om jeg er meget missfornøyd med bildene som er tatt ; særlig vinklingene på soveromma...

Skrevet

Det var litt av en husleie! Hva inkluderer den da? Jeg betaler ca. 2200,- i husleie jeg og det inkluderer noe forsikring, vann og kloakk, brøyting og gressklipp og vedlikehold utvendig og... :o) Borettslag er ikke så dumt.

Det er vel det den innkluderer her også(+UPC),men den er ganske ny og med vannbåren varme som kostet ganske mye.

Så vi har mega billig strøm.

Jeg vasker opptil 3 maskiner med klær hver dag , samt en tørketrommel som durer hele tida,allikevel er gjennomsnittet på strømmen 500; i mnd.

;o)

Skrevet

hei

hyggelig og høre fra deg du må nok vente litt, jeg har akkurat kjøpt leilighet og det er mye gjeld men leien er halvparten jeg syns det var litt høyt men det er kanskje riktig

hilsen

Gratla ;o)

Joda leien er høy , men det er nok fordi den er ganske ny + at det er vannbåren varme som gjør at vi har megabillig strøm og egen skøytebane flere mnd. om vinteren ;o)

Har en selveierleilighet kommer det jo også utgifter utenom som kloakk/renovasjon,forsikringer,vedlikehold,osv. som leien her dekker.

Skrevet

Jeg synes det var ganske rimelig jeg men vet jo ikke hva prisene ligger på der du bor.

Man hadde ikke kommet under 2,5 mill for den leiligheten her.

Tja ; naboleiligheten ble solgt i vinter for 1 125 000; og den er 7 kvm mindre samt at den ikke har to innganger som denne har da .

Men det er vel tiden også ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...