Gå til innhold

Restplasser hod Ving, Saga osv.

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Titter litt på restplasser. Lyst til å ta en ukes tur med sambis. Har ikke så altfor mye penger, så 2000 - 3000 er max per pers. Men på de restplassene vi ser på står det "Uspes, u/dusj/wc". Kan vel ikke få hotellrom UTEN do og dusj vel??? Greit at man ikke vet helt hvor man havner, men do og dusj er da et must?

Noen som har peiling eller? Vil ikke risikere og få rom der vi må dele bad f.eks. bare tenk om vi skulle få magetrøbbel da... Kjekt! Eller at vi deler do med folk med magetrøbbel og blir smitta..

petter smart
Skrevet

Dersom du reiser utenom høysesongen er sjansen stor for å få en ok leilighet, uten å dele med andre.

Men dere risikerer å måtte dele dusj/wc med et annet par, eller i verste fall måtte brukke fellesdusj/wc.

Gjest Pricilla
Skrevet

Dersom du reiser utenom høysesongen er sjansen stor for å få en ok leilighet, uten å dele med andre.

Men dere risikerer å måtte dele dusj/wc med et annet par, eller i verste fall måtte brukke fellesdusj/wc.

jeg har vært i "syden" mange ganger og aldri opplevd ett eneste rom eller leilighet uten wc og dusj???

Hvis vi bestiller i dag f.eks og reiser i morra, så er jo den turen ledig fordi noen har avbestilt i siste liten..? Er vel veeeeeeeldig liten sjans for å må dele da vel? Så finnes det i det hele tatt hoteller med rom som må dele? Hvem er det som bestiller det da? Kan ikke skjønne det men....

petter smart
Skrevet

jeg har vært i "syden" mange ganger og aldri opplevd ett eneste rom eller leilighet uten wc og dusj???

Hvis vi bestiller i dag f.eks og reiser i morra, så er jo den turen ledig fordi noen har avbestilt i siste liten..? Er vel veeeeeeeldig liten sjans for å må dele da vel? Så finnes det i det hele tatt hoteller med rom som må dele? Hvem er det som bestiller det da? Kan ikke skjønne det men....

Dere kan bli innkvartert på steder som ikke står i katalogen deres, inkludert privat. Det er ikke sikkert dere får en plass som noen har avbestillt. Det kan være fullt på alle hoteller, men ledig på flyet. Så da ordner de noe annet til dere.

Det er ulike typer uspesifisert, hvilken skal dere ha?

Husk også at dere kan bytte til en bedre leilighet mot et lite tillegg etter at dere har kommet dit. Skulle det være for ille så må dere bare betale litt.

serendipity
Skrevet

ER ikke du i syden nå da? I følge en tråd her i beg. av juni ov hva man måtte ha med seg for 2 uker i syden?

Gjest Pricilla
Skrevet

ER ikke du i syden nå da? I følge en tråd her i beg. av juni ov hva man måtte ha med seg for 2 uker i syden?

har vært! ; ) Men er mer reiselysten

Gjest greker
Skrevet

har vært! ; ) Men er mer reiselysten

Du har altså vært 2 uker nå nettopp, og ser etter restplasser for en ny tur umiddelbart etterpå?

mil1365380270
Skrevet

I tillegg til det "petter smart" sier, kan dere jo få en leilighet bestilt av fire venner. da er det fire ledige plasser.

Du trenger ikke havne sammen med norske heller. Kjøper du fra Ving, kan de like gjerne fylle opp med noen på et fly fra Sverige. Nok av mennesker som vil ha restplasser :-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Du har altså vært 2 uker nå nettopp, og ser etter restplasser for en ny tur umiddelbart etterpå?

har jo ikke sagt at jeg skal reise i morra da.. Det var et eksempel. tenkte på juli/august med sambis. Var vennetur jeg var på.

Skrevet

De billigste restplassene er uten garanti for eget dusj/wc.

Vanligvis kan man betale litt ekstra, og reise uspesifiert med dusj/wc, for eksempel med ving.

Gjest Gundersen & Co AS
Skrevet

har jo ikke sagt at jeg skal reise i morra da.. Det var et eksempel. tenkte på juli/august med sambis. Var vennetur jeg var på.

Restplasser for august får du ikke tak i enda.

Pappa Bjørn
Skrevet

Når det står uten dusj og dass er det bare for at selskapet skal kunne gardere seg. Teoretisk sett kan du havne hjemme hos kokka på kjøkkenet uten å ha noe du skal ha sagt. Nå er det likevel høyst usansynlig at det skjer, vanligvis får du noe som står i katalogen, men du har ingen garanti. Jeg har reist flere ganger på de vilkårene og havnet i 4-stjerners leilighet.

Gjest skrevet i søvne
Skrevet

Kan godt få rom i privat hjem også! Sjekk apollo. de selger restplasser som garanterer dobbeltrom med dusj/wc.

Reiser du til tyrkia, bulgaria, hellas, klan det fort bli til at du bor veldig stusselig når du reiser med restplas. men om du derimot reiser til "finere" plasser så er det stor mulighet for å bo bedre.

Gjest skrevet i søvne
Skrevet

Restplasser er ikke alltid garantert hotell. du får en seng. thats it. Reiser du alene så er det større sjanse for å måtte bo privat. Par får som oftest hotellrom. Veldig ofte er det et hotell som ikke står i katalogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...