Gå til innhold

PS 2, nytt skytespill

Anbefalte innlegg

Gjest PS II
Skrevet

Vet det har kommet nytt skytespill til PS 2, og ønsker å overraske kjæresten med dette, men husker ikke hva det heter. Vil ikke spørre han heller siden da skjønner han tegninga. Må også kjøpe pistol. Dere som har greie på PS, hva slags pistol burde jeg kjøpe? Hva heter spillet og hvor er PS 2 utstyr/spill billigst i Oslo?

Gjest PS II
Skrevet

Hitman: Contracts

Tror ikke det er det. heter noe med attack tror jeg? Vet du? Er visst nummer 3.

Gjest PS II
Skrevet

Hitman: Contracts

Tror det heter det, men skriver jeg det feil? Finner ikke det på spaceworlds sider?

petter smart
Skrevet

Tror det heter det, men skriver jeg det feil? Finner ikke det på spaceworlds sider?

De har det på de fleste nettshoper. Prisen der er fra 240 på play.com til over 500 i norske butikker. Dessverre må du betale toll på den fra play.com, men det vil bli billigere uansett. Tar kun noen dager i posten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...