Gjest tverrplattfot Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For over ti år siden fikk jeg laget såler fordi jeg er tverrplattfot. De er nå utslitte og jeg må ha nye. Jeg husker ikke hvor jeg gjorde dette, men det gikk via lege. Er det noe sted i Oslo- Lillestrøm området som er å anbefale? Blir det billigere dersom jeg får henvisning fra lege? På forhånd tusen takk for tips! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sophies Minde Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sophies Minde vet jeg du kan få det. Alltid billigere å få en henvisning fra lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Både OCH og Sophies Mindes ortopediteknisike verksted (som nå vel har flyttet til Aker Sykehus) er dyktige og greie å forholde seg til. Det har blitt mye vanskeligere å få trygderefusjon på såler og sko, slik at det spørs om det er noe å hente på å få henvisning fra lege. Du kan ringe direkte til verkstedene og spørre om dette. Dersom du trenger henvisning fra legespesialist, så vet jeg at i hvertfall Sophies Minde har en spesialist de kan skaffe deg time hos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.