Gjest midia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 I dag fikk jeg skjema i posten. Nå skal jeg bare fylle det ut og sende det til mallaco og vips så er jeg blitt prøvesmaker! Noen av dere andre som skulle sende email dit som har fått skjemaet? 0 Siter
Haleh Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvor har dere hørt om prøvesmaking? Er det bare å sende Mallaco en mail eller? Litt nysgjerrig jeg nå.. Er også litt deppa pga en eksamen så litt godt hadde vært en liten oppmuntring... Mvh 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvor har dere hørt om prøvesmaking? Er det bare å sende Mallaco en mail eller? Litt nysgjerrig jeg nå.. Er også litt deppa pga en eksamen så litt godt hadde vært en liten oppmuntring... Mvh [email protected] send navn og adresse 0 Siter
Haleh Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 [email protected] send navn og adresse Takk 0 Siter
Gjest kanskje prøve jeg og Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvor fort fikk du svar fra dem?? Får du prøvene sendt hjem i posten eller?? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jepp, fant skjema i posten da jeg kom hjem i går. 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvor fort fikk du svar fra dem?? Får du prøvene sendt hjem i posten eller?? Fikk et skjema etter noen få dager som må fylles ut og sendes inn før du blir prøvesmaker... Det stod også i brevet at de ikke kunne si hvor ofte, eller når jeg kunne vente å få tilsendt prøvesmakinger.. Så får bare vente og se 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvor fort fikk du svar fra dem?? Får du prøvene sendt hjem i posten eller?? 10 juni sendte jeg mail til dem å i dag fikk jeg spørreskjema. Vet ikke hvor ofte det kommer godterier,men de kommer i posten ja. Jeg skal også teste sjoko,jordbær og banan ekstrakter til melk,men det er fra en annen plass. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Sendte inn svar skjemaet på onsdag!! *gleder meg til godis* 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg har fått det. Det er ferdig utfylt, men ligger enda i bilen og venter på at jeg skal finne en postkasse å putte det i. 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Ja, fikk det bare noen dager etter mailen, fylte det ut og sendte samme dag. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 De på malaco spekulerer vel på hvorfor så mange på en gang har meldt sin interesse for prøvesmaking. *Ler* har fyllt ut skjemaet og nå ligger det på kjøkkenbenken å venter på at noen gidder å ta det med til posting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.