Gå til innhold

Ikke epilering når man har åreknuter?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Jeg liker å bruke epileringsmaskin på leggene, altså slik som napper ut hårene. Men så leste jeg en advarsel på en utenlandsk side om at personer med åreknuter ikke skal bruke slike. Det må vel gjelde voksing også det da. Noen som har hørt om det før? Jeg er nemlig plaget med åreknuter, så det er vel best å slutte med nappingen da, snufs..

Fortsetter under...

Gjest thetraveller
Skrevet

Årsaken er kanskje at åreknuter kan være veldig smertefullt? Jeg vet ikke hvorfor man ikke skal kunne bruke voks eller epillering, men det kan kanskje være fordi man da river i huden i det området hvor åreknutene er?

Hva med hårfjerningskrem isteden? Det er veldig skånsomt om man er lett på hånden med "skrapen", og gjør ingen skade. Ikke følger det med noen advarsel heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...