Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvorfor er noen gutter så tvetydige? Sier at det er hyggelig å få meldinger, men svarer bare sporadisk. Sier de skal ringe "i morgen", men gjør det ikke. Sier at vi kan finne på noe, men det blir aldri noe av. Jeg mener og tror jeg bør ha tatt hintet om at han ikke vil ha meg, men når han er så frem og tilbake og ikke sier det rett ut, kan jeg ikke annet enn å håpe litt. Dritt! 0 Siter
Rubia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Så lær jente, "krev" et noe klarere svar...og får du ikke mere enn du gjør nå så bruk tiden din på noen fornuftigere...deg selv og det du liker. Lykke til, og ha en god dag. 0 Siter
petter smart Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Tenk heller omvendt. Så lenge han ikke sier det rett ut så vil han ikke ha deg og du kan drite i hele fyren. 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Tenk heller omvendt. Så lenge han ikke sier det rett ut så vil han ikke ha deg og du kan drite i hele fyren. Tenker jo egentlig det, men det er jo lov å håpe 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Så lær jente, "krev" et noe klarere svar...og får du ikke mere enn du gjør nå så bruk tiden din på noen fornuftigere...deg selv og det du liker. Lykke til, og ha en god dag. Men jeg vil jo ikke virke ung og desperat, ha ha. Kanskje jeg får gjøre det... 0 Siter
Hekta Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du kan jo komme med et forslag, kino e.l med et bestemt tidspunkt. Sier han nei, så buhu. Hans tap i såtilfelle :-) 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du kan jo komme med et forslag, kino e.l med et bestemt tidspunkt. Sier han nei, så buhu. Hans tap i såtilfelle :-) Helt riktig, hans tap!!! 0 Siter
Rubia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Men jeg vil jo ikke virke ung og desperat, ha ha. Kanskje jeg får gjøre det... Riktig...ta de godene som følger det å være ung...og nyt dem. Samtidig fyller du på med litt selvtillit og stolthet. På vegen bør du ikke miste forståelsen og godheten for andre. En kjapp runde i mikseren og så...world, here I come... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Gutter er ikke tvetydige. Det der er en helt klar "liker deg, men er ikke interessert i deg som kjæreste" 0 Siter
Gjest schmack! Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Dette er et eksempel på gutters/menns snillhet. De vil ikke såre. Det er samme mekanisme som når de er gift eller samboere, og har mistet lysten på sin partner, og denne ikke skjønner noe, så lar de henne tro at det er noe fysisk eller psykisk feil. De vil ikke såre henne og si de ikke tenner på henne lengre. 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Gutter er ikke tvetydige. Det der er en helt klar "liker deg, men er ikke interessert i deg som kjæreste" Men den er helt grei. Er ikke ute etter noe mer - men hadde ikke sagt nei takk heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.