Gå til innhold

Utdrikningslag stavanger/sandnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ei veldig god venninne av meg skal gifte seg.

Noen som har noen gode ideer til utdrikningslag?

*fantasiløs*

Gjest mirrriam fra sola
Skrevet

Kontakt Sola Flyklubb...(sola flystasjon) og avtal time med en pilot på den dagen det gjelder...Ta bind for øynene hennes og kjør henne ut dit...Hun får holde spakene i flyet selv,og ta med seg sin forlover opp.

Piloten flyr oppned, sidelenmgs etc etc...det er rene showet og verdt pengene.

koster ca 1500 tror jeg, men er dere en del så blir jo ikke det så galt.

Du finner mer info på nettet, hvis ikke kan jeg evt hjelpe deg med kontaktperson.

Ellers ville jeg gjort noe koselig for vedkommende. Er det ei jente sa du? SPA-behandling, hudpleie, ta alle med deg i Havanna badeland - finn et boblebad og sprett en (alkoholfri) sjampis, ut og spise på kvelden,

I det hele tatt - kos dere - og lykke til.

Gjest mirrriam fra sola
Skrevet

Et lite tips:

www.utdrikningslag.no

Skrevet

Et lite tips:

www.utdrikningslag.no

Kanon! Tusen takk!

Skrevet

Kontakt Sola Flyklubb...(sola flystasjon) og avtal time med en pilot på den dagen det gjelder...Ta bind for øynene hennes og kjør henne ut dit...Hun får holde spakene i flyet selv,og ta med seg sin forlover opp.

Piloten flyr oppned, sidelenmgs etc etc...det er rene showet og verdt pengene.

koster ca 1500 tror jeg, men er dere en del så blir jo ikke det så galt.

Du finner mer info på nettet, hvis ikke kan jeg evt hjelpe deg med kontaktperson.

Ellers ville jeg gjort noe koselig for vedkommende. Er det ei jente sa du? SPA-behandling, hudpleie, ta alle med deg i Havanna badeland - finn et boblebad og sprett en (alkoholfri) sjampis, ut og spise på kvelden,

I det hele tatt - kos dere - og lykke til.

Det gjorde vi en gang. Sendte den kommende bruden opp i fly, og det var stor suksess! Hun var helt utrolig strålende fornøyd! Fikk se bla. vågen og prekestolen ovenfra..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...