Hekta Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hei Ei veldig god venninne av meg skal gifte seg. Noen som har noen gode ideer til utdrikningslag? *fantasiløs* 0 Siter
Gjest mirrriam fra sola Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Kontakt Sola Flyklubb...(sola flystasjon) og avtal time med en pilot på den dagen det gjelder...Ta bind for øynene hennes og kjør henne ut dit...Hun får holde spakene i flyet selv,og ta med seg sin forlover opp. Piloten flyr oppned, sidelenmgs etc etc...det er rene showet og verdt pengene. koster ca 1500 tror jeg, men er dere en del så blir jo ikke det så galt. Du finner mer info på nettet, hvis ikke kan jeg evt hjelpe deg med kontaktperson. Ellers ville jeg gjort noe koselig for vedkommende. Er det ei jente sa du? SPA-behandling, hudpleie, ta alle med deg i Havanna badeland - finn et boblebad og sprett en (alkoholfri) sjampis, ut og spise på kvelden, I det hele tatt - kos dere - og lykke til. 0 Siter
Gjest mirrriam fra sola Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Et lite tips: www.utdrikningslag.no 0 Siter
Hekta Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Et lite tips: www.utdrikningslag.no Kanon! Tusen takk! 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Kontakt Sola Flyklubb...(sola flystasjon) og avtal time med en pilot på den dagen det gjelder...Ta bind for øynene hennes og kjør henne ut dit...Hun får holde spakene i flyet selv,og ta med seg sin forlover opp. Piloten flyr oppned, sidelenmgs etc etc...det er rene showet og verdt pengene. koster ca 1500 tror jeg, men er dere en del så blir jo ikke det så galt. Du finner mer info på nettet, hvis ikke kan jeg evt hjelpe deg med kontaktperson. Ellers ville jeg gjort noe koselig for vedkommende. Er det ei jente sa du? SPA-behandling, hudpleie, ta alle med deg i Havanna badeland - finn et boblebad og sprett en (alkoholfri) sjampis, ut og spise på kvelden, I det hele tatt - kos dere - og lykke til. Det gjorde vi en gang. Sendte den kommende bruden opp i fly, og det var stor suksess! Hun var helt utrolig strålende fornøyd! Fikk se bla. vågen og prekestolen ovenfra.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.