Gjest hallo! Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Dette har kommet fram på telefonen min i hele kveld! Jeg blir så grinete av at folk ikke kan vise hvem der er når de ringer! Men de blir sikkert like grinete, for jeg tar ikke telefonen! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Selgere? Det nye telefonselgersystemet er jo rene telefonterroren.. først skjult nr. Så ringer de opp mange på en gang, og den første som tar tlf snakker de med. Det betyr at det er mange som får bare 1-2-3 ring (og løper til telefonen kun for å få summetonen) på en gang. IRRITERENDE. Jeg har reservert meg 5 ganger nå, men blir det noen forbedring? Å nei da! 0 Siter
alcidia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Det er nok bare noen som vil selge deg noe! 0 Siter
Soria Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Det er sikkert telefonselgere. Lar du være å ta telefonen hver gang slutter de etterhvert å ringe. 0 Siter
soleil Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Selgere? Det nye telefonselgersystemet er jo rene telefonterroren.. først skjult nr. Så ringer de opp mange på en gang, og den første som tar tlf snakker de med. Det betyr at det er mange som får bare 1-2-3 ring (og løper til telefonen kun for å få summetonen) på en gang. IRRITERENDE. Jeg har reservert meg 5 ganger nå, men blir det noen forbedring? Å nei da! Jeg blir noen ganger nervøs når jeg tar av røret, det er skjult nr og det blir lagt på. Syns det er for jævlig om det er lov å drive på slik. Folk kan tro det er innbruddstyver som ringer for å sjekke om en er på ferie osv. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg blir noen ganger nervøs når jeg tar av røret, det er skjult nr og det blir lagt på. Syns det er for jævlig om det er lov å drive på slik. Folk kan tro det er innbruddstyver som ringer for å sjekke om en er på ferie osv. og jeg på min side forventer trusler og diverse. (minne fra tiden med gærn eks som gjenopplives...) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg tar sjelden telefonen når det er skjult nummer. Ofte er det da telefonselgere. 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Det fins faktisk privatpersoner som har skjult nummer da. Vi hadde det helt til ganske nylig, fordi vi reserverte oss mot at nummeret skulle vises en gang for mange år siden da det var ganske nytt (før mobilene kom for fullt). 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Selgere? Det nye telefonselgersystemet er jo rene telefonterroren.. først skjult nr. Så ringer de opp mange på en gang, og den første som tar tlf snakker de med. Det betyr at det er mange som får bare 1-2-3 ring (og løper til telefonen kun for å få summetonen) på en gang. IRRITERENDE. Jeg har reservert meg 5 ganger nå, men blir det noen forbedring? Å nei da! Jeg ER så enig!! Det er skikkelig ille!! Og så kan man bli engstelig av det også! :-( 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Pleier heller ikke svare når det er skjult nummer.. Hvis det ikke er midt på dagen da, da er det sambis som ringer fra jobben. men ellers så liker jeg å bestemme selv om jeg har lyst til å prate med den som ringer akkurat da.. Noen ringer midt i en film eller middagen, så vet jeg det er en skravletante som bare prater tull, da lar jeg være.. Er det mamma er det enten en beskjed eller skravling! ; ) Kommer an på tiden hun ringer.. 0 Siter
Gjest forbanna telefonselgere Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Når det står "anonymt anrop" hos oss så tar vi av telefonen for så å legge på med en gang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Den tiden vi hadde fasttelefon hadde vi svarer med nummervisning, dersom det ringte et skjult nummer slo vi bare på svareren. Var det noen som faktisk hadde en beskjed kunne de da legge den igjen, var det en selger så slapp vi å snakke med vedkommende. 0 Siter
Gjest skjult signatur Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Når det står "anonymt anrop" hos oss så tar vi av telefonen for så å legge på med en gang. Jeg har skjult nummer grunnet en eks som har terrorisert meg og før det mishandlet meg. Ikke alle skjulte nummer er selgere, det kan være venner,bekjente som ønsker kontakt. Men som regel, er det nære venner, så vet dere vel at noen har skjult nummer.... Vet også at enkelte som skal sjekke opp en eller annen, ofte ringer med skjult nummer.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.