Gå til innhold

skjult nummer

Anbefalte innlegg

Gjest hallo!
Skrevet

Dette har kommet fram på telefonen min i hele kveld! Jeg blir så grinete av at folk ikke kan vise hvem der er når de ringer!

Men de blir sikkert like grinete, for jeg tar ikke telefonen!

Gjest tjohooo
Skrevet

Selgere?

Det nye telefonselgersystemet er jo rene telefonterroren.. først skjult nr. Så ringer de opp mange på en gang, og den første som tar tlf snakker de med. Det betyr at det er mange som får bare 1-2-3 ring (og løper til telefonen kun for å få summetonen) på en gang. IRRITERENDE. Jeg har reservert meg 5 ganger nå, men blir det noen forbedring? Å nei da!

Skrevet

Det er sikkert telefonselgere. Lar du være å ta telefonen hver gang slutter de etterhvert å ringe.

Skrevet

Selgere?

Det nye telefonselgersystemet er jo rene telefonterroren.. først skjult nr. Så ringer de opp mange på en gang, og den første som tar tlf snakker de med. Det betyr at det er mange som får bare 1-2-3 ring (og løper til telefonen kun for å få summetonen) på en gang. IRRITERENDE. Jeg har reservert meg 5 ganger nå, men blir det noen forbedring? Å nei da!

Jeg blir noen ganger nervøs når jeg tar av røret, det er skjult nr og det blir lagt på. Syns det er for jævlig om det er lov å drive på slik.

Folk kan tro det er innbruddstyver som ringer for å sjekke om en er på ferie osv.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg blir noen ganger nervøs når jeg tar av røret, det er skjult nr og det blir lagt på. Syns det er for jævlig om det er lov å drive på slik.

Folk kan tro det er innbruddstyver som ringer for å sjekke om en er på ferie osv.

og jeg på min side forventer trusler og diverse. (minne fra tiden med gærn eks som gjenopplives...)

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg tar sjelden telefonen når det er skjult nummer. Ofte er det da telefonselgere.

Gjest jente21år
Skrevet

Det fins faktisk privatpersoner som har skjult nummer da. Vi hadde det helt til ganske nylig, fordi vi reserverte oss mot at nummeret skulle vises en gang for mange år siden da det var ganske nytt (før mobilene kom for fullt).

Skrevet

Selgere?

Jeg ER så enig!! Det er skikkelig ille!!

Og så kan man bli engstelig av det også! :-(

Gjest Pricilla
Skrevet

Pleier heller ikke svare når det er skjult nummer.. Hvis det ikke er midt på dagen da, da er det sambis som ringer fra jobben. men ellers så liker jeg å bestemme selv om jeg har lyst til å prate med den som ringer akkurat da.. Noen ringer midt i en film eller middagen, så vet jeg det er en skravletante som bare prater tull, da lar jeg være.. Er det mamma er det enten en beskjed eller skravling! ; ) Kommer an på tiden hun ringer..

Gjest forbanna telefonselgere
Skrevet

Når det står "anonymt anrop" hos oss så tar vi av telefonen for så å legge på med en gang.

Skrevet

Den tiden vi hadde fasttelefon hadde vi svarer med nummervisning, dersom det ringte et skjult nummer slo vi bare på svareren. Var det noen som faktisk hadde en beskjed kunne de da legge den igjen, var det en selger så slapp vi å snakke med vedkommende.

Gjest skjult signatur
Skrevet

Når det står "anonymt anrop" hos oss så tar vi av telefonen for så å legge på med en gang.

Jeg har skjult nummer grunnet en eks som har terrorisert meg og før det mishandlet meg.

Ikke alle skjulte nummer er selgere, det kan være venner,bekjente som ønsker kontakt.

Men som regel, er det nære venner, så vet dere vel at noen har skjult nummer....

Vet også at enkelte som skal sjekke opp en eller annen, ofte ringer med skjult nummer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...