Gjest kyllingen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Trenger råd ang svigerforeldre-problematikk, overtakelse, bo tett innpå hverandre etc. Hvordan har dere løst det? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg bor ikke på gård, men har noen nære venner som akkurat har gjort akkurat det. Overtatt gården. Fulgte prosessen tett, og hjalp til litt underveis. Men du er for vag i spørsmålet ditt til at noen kan svare. Spør mer konkret så får du sikkert mange svar. 0 Siter
Gjest kyllingen Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Jeg bor ikke på gård, men har noen nære venner som akkurat har gjort akkurat det. Overtatt gården. Fulgte prosessen tett, og hjalp til litt underveis. Men du er for vag i spørsmålet ditt til at noen kan svare. Spør mer konkret så får du sikkert mange svar. Takk...har prøvd å legge ut spm på nytt....litt mer konkret denne gang (tror jeg da) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.