Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 19 år som har fått blemmer på føttene, de er gulaktige og går fint an å rive av uten at det gjør vondt.. lurte på om dette er en type fotsopp? Er flink til å tørke meg av bena og vasker dem hver dag samt skifter sokker 1-2 ganger om dagen..

Lurer også på en annen ting vedrørende en negl jeg har..

Hadde betennelse i den for en stund siden og legen kuttet da vekk en del som var betent. Nå er neglen bare "død" og ganske porøs.. bør jeg klippe vekk neglen eller bare vente til den faller av? Har gått over 1 måned nå og ingenting har skjedd enda..

Var på legevakten, og der trodde han det var neglesopp pga jeg sa den var porøs, men han ville ikke se på neglen for å sjekke og virket som om han bare ville ha meg vekk isteden for å hjelpe meg.

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre..

mvh. Usikker gutt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150000-fotsopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...