Gå til innhold

Dvd eller video?

Anbefalte innlegg

Gjest dvd-video
Skrevet

Skal kjøpe tv med innbygdt .....dvd eller video?

Bør jeg kjøpe tv med dvd og ha en videospiller ved siden av, eller bør jeg kjøpe tv med video og ha dvd spiller ved siden av?

Skal være et mindre tv, for jeg er student.

Hva ville du gjort, eller hva har du?

petter smart
Skrevet

Ingen av delene.

Du får små TV'er til ca 1000-1500 kr, og en ok dvd spiller til 500 kr. Det er like billig som å kjøpe en kombinert. Fordelen da er selv om en av dem går i stykker så er den andre fullt brukbar. Du kan også bruke dvd spilleren dersom du kjøper en større TV, eller kjøpe en bedre dvd spiller senere.

Det er fullt mulig å koble både en ekstern dvd og video spiller på en TV.

serendipity
Skrevet

Måååå Du ha begge deler da? Jeg ville iallefall hatt DVD (men du har kanskje video filmer du vil ha mulighet til å se på)

serendipity
Skrevet

Altså det jeg mente var at jeg ville hatt DVD spiller, men egentlig ikke innebygd i TV. Vill ekjøpt en Ok TV, og en billig DVD ved siden av :-)

Skrevet

Jeg ville lagt pengene i en god flatskjerm (som enten har tv-kort i seg, eller hvor du har dette i en (multimedia-)pc).

Da sparer du mye plass og får et mye bedre alternativ. Multimediapc-en kan ta opp programmer, slik at du ikke trenger video, og filmene spiller du på pc-ens dvd-spiller. Tenk litt nytt, så får du et veldig smart og pent system som tar liten plass.

Skrevet

Hei!

Jeg ville kjøpt tv med innebygd dvd og en videospiller ved siden av. jeg har det og er veldig fornøyd.

Jeg har en venninne som kjøpte tv med innebygd videospiller og hun angrer veldig. Hun kan nemlig ikke se på et program, mens hun tar opp et annet.. Hun kan kun ta opp det hun ser på..

Det kan være lurt å forhøre seg om det i butikken...

Lykke til ihvertfall :)

Mvh

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Hei!

Jeg ville kjøpt tv med innebygd dvd og en videospiller ved siden av. jeg har det og er veldig fornøyd.