Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Forargelsen sliter meg nå Har DOL problemer? Da mener jeg med serveren eller no? Eller er det bare hos meg det klikker! Treig tilkobling på sidene, og her sitter jeg på LAN 3 tilkobling:( (endelig lært hva det heter:)) Huff, å akkurat idag, når det regner og jeg har min første FERIEDAG:) 0 Siter
Flyberta Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Doktor´n er nok ikke helt frisk i dag, nei:( 0 Siter
Lorangemy Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Ja, det må være litt ustabilitet her i dag! Jeg har hatt problemer med å komme inn, men i kveld klarte jeg det. JIPPI! 0 Siter
shandy Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Psst....ble tråden din borte? Skjedde det noe spesiellt - ja nå skal ikke jeg begynne her altså - bare lurte. Har hatt plunder med linjen både i går, og i dag, så jeg har ikke fått fulgt med. Reiste på besøk isteden, så nå sitter jeg her å lurer litt da Får se hvor lenge det går nå, før jeg detter ut igjen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Ja, har vært ustabilt i ettermiddag hos meg og. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Psst....ble tråden din borte? Skjedde det noe spesiellt - ja nå skal ikke jeg begynne her altså - bare lurte. Har hatt plunder med linjen både i går, og i dag, så jeg har ikke fått fulgt med. Reiste på besøk isteden, så nå sitter jeg her å lurer litt da Får se hvor lenge det går nå, før jeg detter ut igjen. Ja den ble det, og ikke vet jeg hvorfor... Men det ble nevt endel ting der, og kansje jeg var for krass mot desse.... *hysj* Men det var dumt at takken til deg og de andre ble borte:( Takk for all støtte:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.