Gå til innhold

Hva er det som hjelper magen til å komme i orden?

Gjest hellemin

Anbefalte innlegg

Gjest hellemin

Har så urolig mage, med mye knip. Vondt rett under ribbenene rett som det er. Akkurat som jeg har tatt situps og ikke tøyd ut...men det har jeg jo ikke.

Ikke får jeg gått på do noe særlig heller.

Finnes det noe som setter tarmsystemet i gang?

Så det var et spørsmål om det samme her for en stund siden, men syns ikke vedkommende fikk noen særlig gode svar....

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linfrø kan være en ide. Biola yoghurt eller melk kan også være verdt et forsøk.

Linfrø funket på meg i alle fall! Husk bare å drikke masse vann samtidig, for frøene trekker til seg mye fuktighet og tørker deg ut (for å overdrive) hvis ikke. Jeg pleide å spise en youghurt med en spiseskje linfrø i til frokost hver morgen, samt drikke to glass vann. Det hjalp til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Hvis du har det sånn ofte lønner det seg å ta en tur til legen for å få sjekket det ut. Selv hadde jeg det slik og fant ut at jeg hadde irritert tykktarm (betennelse). Jeg måtte selv prøve meg ut for å finne det kostholdet som hjelper da det ikke finnes mye litteratur om det i norge. Men grovt brød, grønnsaker og rent kjøtt er det som fungerer bra her i gården. Det er også noen piller du får kjøpt i helsekosten med "loppefrø" i, sm er greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...