Gjest hellemin Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har så urolig mage, med mye knip. Vondt rett under ribbenene rett som det er. Akkurat som jeg har tatt situps og ikke tøyd ut...men det har jeg jo ikke. Ikke får jeg gått på do noe særlig heller. Finnes det noe som setter tarmsystemet i gang? Så det var et spørsmål om det samme her for en stund siden, men syns ikke vedkommende fikk noen særlig gode svar.... ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Linfrø kan være en ide. Biola yoghurt eller melk kan også være verdt et forsøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Linfrø kan være en ide. Biola yoghurt eller melk kan også være verdt et forsøk. Linfrø funket på meg i alle fall! Husk bare å drikke masse vann samtidig, for frøene trekker til seg mye fuktighet og tørker deg ut (for å overdrive) hvis ikke. Jeg pleide å spise en youghurt med en spiseskje linfrø i til frokost hver morgen, samt drikke to glass vann. Det hjalp til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis du har det sånn ofte lønner det seg å ta en tur til legen for å få sjekket det ut. Selv hadde jeg det slik og fant ut at jeg hadde irritert tykktarm (betennelse). Jeg måtte selv prøve meg ut for å finne det kostholdet som hjelper da det ikke finnes mye litteratur om det i norge. Men grovt brød, grønnsaker og rent kjøtt er det som fungerer bra her i gården. Det er også noen piller du får kjøpt i helsekosten med "loppefrø" i, sm er greie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.