Gå til innhold

Kim, kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest Lørva
Skrevet

Er Kim vanligvis et jentenavn eller et guttenavn i Norge.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Kjenner bare gutter som heter det, men ta deg et søk på SSB du, så finner du det sikkert ut.

monique1365380367
Skrevet

Kjenner bare gutter som heter det, men ta deg et søk på SSB du, så finner du det sikkert ut.

guttenavn....

Skrevet

Begge deler. Jeg har en venninne som heter Kim, men vet også om en gutt som heter det.

skorpionfisken
Skrevet

Ifølge SSB er det slik:

Det er 495 kvinner som har Kim som første fornavn.

Det er 40 kvinner som har Kim som eneste fornavn.

og

Det er 7708 menn som har Kim som første fornavn.

Det er 2116 menn som har Kim som eneste fornavn.

Skrevet

Vil tro det er vanligst som guttenavn i Norge (eg. kortform av Joakim tror jeg).

I USA og England er det kortformen av jentenavnet Kimberley.

Skrevet

guttenavn....

..og jentenavn! :)

Jeg har kjent to av hvert kjønn..

(- og SSB er enig..hehe)

Skrevet

Begge deler. Jeg har en venninne som heter Kim, men vet også om en gutt som heter det.

Han mannen jeg vet om som heter Kim, fikk også et mellomnavn av foreldrene, fordi de syns Kim var et for tvekjønnet navn. Så for at folk skulle være sikker på at det var en gutt, kalte de ham Inge til mellomnavn! Kim Inge, snakk om tvekjønnet navn! (I Danmark er Inge et jentenavn, og jeg kjenner også ei norsk kvinne som heter dette).

Det hører med til historien at denne fyren ble homse! :-) Om det kom av navnet, vites ikke....

Gjest Lørva
Skrevet

Han mannen jeg vet om som heter Kim, fikk også et mellomnavn av foreldrene, fordi de syns Kim var et for tvekjønnet navn. Så for at folk skulle være sikker på at det var en gutt, kalte de ham Inge til mellomnavn! Kim Inge, snakk om tvekjønnet navn! (I Danmark er Inge et jentenavn, og jeg kjenner også ei norsk kvinne som heter dette).

Det hører med til historien at denne fyren ble homse! :-) Om det kom av navnet, vites ikke....

Det er sikkert mange folk med slike tvekjønnede navn som blir homo. Det er sikkert derfor foreldrene gir dem disse navnene, fordi de egentlig hadde ønsket seg et barn av det annet kjønn, ubevisst, og så oppdrar de barnet slik også, og vips... så har man skapt en homo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...