Gjest Lørva Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Er Kim vanligvis et jentenavn eller et guttenavn i Norge. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Kjenner bare gutter som heter det, men ta deg et søk på SSB du, så finner du det sikkert ut. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Kjenner bare gutter som heter det, men ta deg et søk på SSB du, så finner du det sikkert ut. guttenavn.... 0 Siter
dolianer Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Begge deler. Jeg har en venninne som heter Kim, men vet også om en gutt som heter det. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Ifølge SSB er det slik: Det er 495 kvinner som har Kim som første fornavn. Det er 40 kvinner som har Kim som eneste fornavn. og Det er 7708 menn som har Kim som første fornavn. Det er 2116 menn som har Kim som eneste fornavn. 0 Siter
monsina Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Vil tro det er vanligst som guttenavn i Norge (eg. kortform av Joakim tror jeg). I USA og England er det kortformen av jentenavnet Kimberley. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 guttenavn.... ..og jentenavn! Jeg har kjent to av hvert kjønn.. (- og SSB er enig..hehe) 0 Siter
dolianer Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Begge deler. Jeg har en venninne som heter Kim, men vet også om en gutt som heter det. Han mannen jeg vet om som heter Kim, fikk også et mellomnavn av foreldrene, fordi de syns Kim var et for tvekjønnet navn. Så for at folk skulle være sikker på at det var en gutt, kalte de ham Inge til mellomnavn! Kim Inge, snakk om tvekjønnet navn! (I Danmark er Inge et jentenavn, og jeg kjenner også ei norsk kvinne som heter dette). Det hører med til historien at denne fyren ble homse! :-) Om det kom av navnet, vites ikke.... 0 Siter
Gjest Lørva Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Han mannen jeg vet om som heter Kim, fikk også et mellomnavn av foreldrene, fordi de syns Kim var et for tvekjønnet navn. Så for at folk skulle være sikker på at det var en gutt, kalte de ham Inge til mellomnavn! Kim Inge, snakk om tvekjønnet navn! (I Danmark er Inge et jentenavn, og jeg kjenner også ei norsk kvinne som heter dette). Det hører med til historien at denne fyren ble homse! :-) Om det kom av navnet, vites ikke.... Det er sikkert mange folk med slike tvekjønnede navn som blir homo. Det er sikkert derfor foreldrene gir dem disse navnene, fordi de egentlig hadde ønsket seg et barn av det annet kjønn, ubevisst, og så oppdrar de barnet slik også, og vips... så har man skapt en homo! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.