Gjest -for hvor mye? Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Skal selge vår 4år gml Jensen seng. 180¤200 Med ramme(altså føtter på underste lag madrasser.) Ny pris 11 000,- Hvor mye kan vi sette som rimelig pris? 0 Siter
Gjest halv pris Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Litt under halv pris, ville jeg forsøkt meg på. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvis dere ikke har brukt overmadrass ville jeg aldri kjøpt en fire år gammel seng. Ville tenkt på hva som hadde havna ned i den iløpet av fire år. Er det brukt overmadrass, så kan en bare bytte ut den. Da vet en at resten er like bra som ny nesten. Halv pris er imidlertid for mye. Det er alltid et tilbud på nytt ute og går. 1/3 av prisen går kanskje. Senger er halv pris nesten bare du har tatt dem inn i huset ditt. 0 Siter
Gjest -for hvor mye? Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvis dere ikke har brukt overmadrass ville jeg aldri kjøpt en fire år gammel seng. Ville tenkt på hva som hadde havna ned i den iløpet av fire år. Er det brukt overmadrass, så kan en bare bytte ut den. Da vet en at resten er like bra som ny nesten. Halv pris er imidlertid for mye. Det er alltid et tilbud på nytt ute og går. 1/3 av prisen går kanskje. Senger er halv pris nesten bare du har tatt dem inn i huset ditt. Akukurat som vi tenker. Derfor selger vi senga UTEN overmadrassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.