kvarten5 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 lurer på om det finnes noe som heter alergi for alkohol. om jeg tar meg en fest,blir jeg ganske dårlig ca.to dager etter. kløe i øyne nese som rinner og klør.kløe på kroppen også. ganske slitsomt... veldig sliten i kroppen også ca.tre dager etterpå. er det noen som vet noe om dette??? håper på svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jepp!! Det går faktisk ann.. En venninne av meg fikk helt plutselig alergi etter hun hadde drukket alkohol. Hvis jeg husker rett, begynte hun med allergi medisin, som hun kjøpte på apotek, eller helsekost.(Husker ikke helt i farten!) Du kan jo prøve, men det lureste er vel kanskje å ta en tur til fastlegen din, for sikkerhetsskyld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 8. juli 2004 Del Skrevet 8. juli 2004 Har du prøvd forskjellige typer alkohol? Tror ikke det er så lett å være allergisk mot selve alkoholen, men jeg selv er allergisk mot hvitvin og rødvin, og særlig rødvin er det mange som reagerer på. Øl inneholder vel også en del ting man kan reagere på, i tillegg til blandevann dersom man drikker drinker. Det tryggeste er vel ren sprit, men det er jo ikke så godt da :-) Whisky og annet brunt brennevin inneholder også ting man kan være allergisk mot tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvarten5 Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2004 Har du prøvd forskjellige typer alkohol? Tror ikke det er så lett å være allergisk mot selve alkoholen, men jeg selv er allergisk mot hvitvin og rødvin, og særlig rødvin er det mange som reagerer på. Øl inneholder vel også en del ting man kan reagere på, i tillegg til blandevann dersom man drikker drinker. Det tryggeste er vel ren sprit, men det er jo ikke så godt da :-) Whisky og annet brunt brennevin inneholder også ting man kan være allergisk mot tror jeg. Takk for svaret fra deg.Har nå prøvd allergi medisin som jeg kjøpte på helsekost,og det hjelper. God sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvarten5 Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2004 Jepp!! Det går faktisk ann.. En venninne av meg fikk helt plutselig alergi etter hun hadde drukket alkohol. Hvis jeg husker rett, begynte hun med allergi medisin, som hun kjøpte på apotek, eller helsekost.(Husker ikke helt i farten!) Du kan jo prøve, men det lureste er vel kanskje å ta en tur til fastlegen din, for sikkerhetsskyld Takk for svaret.Har nå prøvd allergimedisin fra helsekost,og det hjalp. Takker og ha en fortsatt god sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.