Gå til innhold

alkohol alergi

kvarten5

Anbefalte innlegg

lurer på om det finnes noe som heter alergi for alkohol.

om jeg tar meg en fest,blir jeg ganske dårlig ca.to dager etter.

kløe i øyne nese som rinner og klør.kløe på kroppen også.

ganske slitsomt...

veldig sliten i kroppen også ca.tre dager etterpå.

er det noen som vet noe om dette???

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle

Jepp!! Det går faktisk ann..

En venninne av meg fikk helt plutselig alergi etter hun hadde drukket alkohol.

Hvis jeg husker rett, begynte hun med allergi medisin, som hun kjøpte på apotek, eller helsekost.(Husker ikke helt i farten!)

Du kan jo prøve, men det lureste er vel kanskje å ta en tur til fastlegen din, for sikkerhetsskyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest gomle

Har du prøvd forskjellige typer alkohol? Tror ikke det er så lett å være allergisk mot selve alkoholen, men jeg selv er allergisk mot hvitvin og rødvin, og særlig rødvin er det mange som reagerer på. Øl inneholder vel også en del ting man kan reagere på, i tillegg til blandevann dersom man drikker drinker. Det tryggeste er vel ren sprit, men det er jo ikke så godt da :-) Whisky og annet brunt brennevin inneholder også ting man kan være allergisk mot tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd forskjellige typer alkohol? Tror ikke det er så lett å være allergisk mot selve alkoholen, men jeg selv er allergisk mot hvitvin og rødvin, og særlig rødvin er det mange som reagerer på. Øl inneholder vel også en del ting man kan reagere på, i tillegg til blandevann dersom man drikker drinker. Det tryggeste er vel ren sprit, men det er jo ikke så godt da :-) Whisky og annet brunt brennevin inneholder også ting man kan være allergisk mot tror jeg.

Takk for svaret fra deg.Har nå prøvd allergi medisin som jeg kjøpte på helsekost,og det hjelper.

God sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Det går faktisk ann..

En venninne av meg fikk helt plutselig alergi etter hun hadde drukket alkohol.

Hvis jeg husker rett, begynte hun med allergi medisin, som hun kjøpte på apotek, eller helsekost.(Husker ikke helt i farten!)

Du kan jo prøve, men det lureste er vel kanskje å ta en tur til fastlegen din, for sikkerhetsskyld

Takk for svaret.Har nå prøvd allergimedisin fra helsekost,og det hjalp.

Takker og ha en fortsatt god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...