Angela1365380318 Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Har en sommerjobb hvor jeg hele tiden er i nærheten av tv`er , og har av alle ting begynt å holde et øye med days of our lifes. Hvorfor må de to babyene byttes om? Fordi han gamle mannen tror han er Hopes sitt barns far? Men det svarte paret som tydligvis skal ha den andre ungen, er hun damen i paret datteren til han gamle mannen? Hvorfor vil moren gi denne babyen vekk, hun virker jo helt aggresiv og ikke intresert i sitt eget barn. Noen som vet om det er Hope sin mann som er faren til hennes baby og viss ikke, vet han at det kan være den gamle mannen? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Bo tror at Hope sitt barn ikke er hans. De tror det kan være Stefano (han gamle mannen) eller John. John vet og at det er han. Så det i dag, fulgte med av og til før, så jeg vet ikke så mye. Trenger bare å se en episode i mnd! he he 0 Siter
Lucretia Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Fordi Stefano (han gamle mannen) vet at det er en mulighet for at barnet er hans, så han vil at datteren skal oppdra barnet (men hun vet ikke hva faren driver med). Hope har ikke hukommelse fra det siste året, og vet ikke at hun ikke har hatt sex med Bo. Men Bo vet.. men vil ikke si noe for å "beskytte" henne. Ja hun svarte (Lexie) er datteren til han gamle mannen. Moren til den andre babyen er ny i serien, og forsvinner nok ut nå etter at barnet er født. Hun lever et liv med alkohol, dop og sex og er blitt gravid og ville bli kvitt ungen. Bo (mannen til Hope) tror at Stefano (gamle mannen) er faren til barnet. Jeg vet hvem som er faren, men det er bare fordi jeg har "jukset" og lest på internett om ting som skjer i serien de neste årene (vi ligger noen år bak). Kan si det hvis du vil vite.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Fordi Stefano (han gamle mannen) vet at det er en mulighet for at barnet er hans, så han vil at datteren skal oppdra barnet (men hun vet ikke hva faren driver med). Hope har ikke hukommelse fra det siste året, og vet ikke at hun ikke har hatt sex med Bo. Men Bo vet.. men vil ikke si noe for å "beskytte" henne. Ja hun svarte (Lexie) er datteren til han gamle mannen. Moren til den andre babyen er ny i serien, og forsvinner nok ut nå etter at barnet er født. Hun lever et liv med alkohol, dop og sex og er blitt gravid og ville bli kvitt ungen. Bo (mannen til Hope) tror at Stefano (gamle mannen) er faren til barnet. Jeg vet hvem som er faren, men det er bare fordi jeg har "jukset" og lest på internett om ting som skjer i serien de neste årene (vi ligger noen år bak). Kan si det hvis du vil vite.. Er det ikke John da? Sånn forsto jeg det i dag... si det til meg, da! 0 Siter
Gyda Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Bo tror at Hope sitt barn ikke er hans. De tror det kan være Stefano (han gamle mannen) eller John. John vet og at det er han. Så det i dag, fulgte med av og til før, så jeg vet ikke så mye. Trenger bare å se en episode i mnd! he he Akkurat det samme her! Ser sånn sirka en dobbeltepisode per mnd, og er ganske oppdatert. (Fulgte delvis mer med i to barselpermisjons-perioder og har dermed litt bakgrunn, og da holder det leeenge slik det er nå.) Den som følger med må si fra når det blir fødsel og ombytting, så får jeg vel ta meg en avspasering. Hehe. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Akkurat det samme her! Ser sånn sirka en dobbeltepisode per mnd, og er ganske oppdatert. (Fulgte delvis mer med i to barselpermisjons-perioder og har dermed litt bakgrunn, og da holder det leeenge slik det er nå.) Den som følger med må si fra når det blir fødsel og ombytting, så får jeg vel ta meg en avspasering. Hehe. Jeg begynte å følge med når det gikk i reprise på en eller annet kanal ved midnatt. Så på før jeg skulle sove. Nå ser jeg på når jeg er hjemme ) Tror den ombyttingen er gjort. Skynd deg og se på - skriv ut egenmelding. Jeg får ikke sett før lenge nå. Pokker ta jobb og eksamen *s* 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Er det ikke John da? Sånn forsto jeg det i dag... si det til meg, da! Hun har ligget med både John og Stefano. Stefano vet det, men John vet ikke at Stefano har ligget med Hope. Så John tror (er nesten sikker) at barnet er hans. Ok.... ***SPOILER*** Bo (mannen til Hope) er faren. Men det er lenge til vi får vite det i serien. Han påstår de ikke har hatt sex på over ett år, så hvordan det har gått for seg er et mysterium... 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Jeg begynte å følge med når det gikk i reprise på en eller annet kanal ved midnatt. Så på før jeg skulle sove. Nå ser jeg på når jeg er hjemme ) Tror den ombyttingen er gjort. Skynd deg og se på - skriv ut egenmelding. Jeg får ikke sett før lenge nå. Pokker ta jobb og eksamen *s* Ombyttingen er gjort ja. Ble gjort i går eller forigår eller no. 0 Siter
Gjest ei som tar opp glamour på video Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Jeg begynte å følge med når det gikk i reprise på en eller annet kanal ved midnatt. Så på før jeg skulle sove. Nå ser jeg på når jeg er hjemme ) Tror den ombyttingen er gjort. Skynd deg og se på - skriv ut egenmelding. Jeg får ikke sett før lenge nå. Pokker ta jobb og eksamen *s* Video ?? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hun har ligget med både John og Stefano. Stefano vet det, men John vet ikke at Stefano har ligget med Hope. Så John tror (er nesten sikker) at barnet er hans. Ok.... ***SPOILER*** Bo (mannen til Hope) er faren. Men det er lenge til vi får vite det i serien. Han påstår de ikke har hatt sex på over ett år, så hvordan det har gått for seg er et mysterium... Oj, oj, oj. Men da ble det happy family after all. Finner vel ut av hvordan det kan ha gått til etterhvert. Har de tatt farskapstest? Men ungene var jo byttet om? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Video ?? Har ikke videospiller, og det er ikke sååå viktig for meg. Pleide å ta opp hotell cæsar da *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Ombyttingen er gjort ja. Ble gjort i går eller forigår eller no. Æsj. Var egentlig litt nysgjerring på denne ombyttingen, hvordan og hvem som skulle utføre den og slikt. Noen som vet? 0 Siter
meg_liksom Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Æsj. Var egentlig litt nysgjerring på denne ombyttingen, hvordan og hvem som skulle utføre den og slikt. Noen som vet? Det sier seg nesten selv at det er Bo som er faren til barnet. Ettersom Stefano så fælt vil bytte om disse barna vil det kunne skape mer intriger framover i serien. For da blir jo Hope og Bo's barn faktisk oppdratt hos Lexie, mens barnet som Bo oh Hope har ikke er "noen" sitt liksom... Masse bra intriger å meske seg med for skriverne framover i årene som kommer! :-D 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Æsj. Var egentlig litt nysgjerring på denne ombyttingen, hvordan og hvem som skulle utføre den og slikt. Noen som vet? Rolf (en som jobber for Stefano) lagde noen falske armbånd som babyene skulle få på seg like etter fødselen. "Brady baby" og "Carver baby"... og dette var visst "magiske armbånd" eller no, for navnene endret seg plutselig. Så var det gjort, lett som bare det. Da foreldrene så barna igjen etterpå sa de bare "Han ser så annerledes ut" Så sier sykepleierne "Ja de forandrer seg mest de første timene i sitt liv" eller no i den duren. Så tenkte de ikke mer over det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.