Gå til innhold

Skattepengene kom i dag, jo :-)

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Thank you.

Da er det håp om at min store sum på kr 180,- kommer inn snart.

;)

Oops, var sikker på at man alltid fikk igjen, jeg.... Da har jeg villedet deg, unnskyld...?

Men du får igjen dine, da ;-)

mil1365380270
Skrevet

Neida, jeg tror grensen går på ca 100,- eller noe sånt. Det under denne summen blir strøket, uansett om du skylder eller har penger til gode.

Ble mye rot dette, men det står da ingen ting om at du ikke får igjen, kun at du slipper å betale, om det er under 100,- ?

Skrevet

Ble mye rot dette, men det står da ingen ting om at du ikke får igjen, kun at du slipper å betale, om det er under 100,- ?

Egne sure erfaringer.....

mil1365380270
Skrevet

Egne sure erfaringer.....

Huff da ;-)

Skrevet

Skattepengene mine var også på plass i dag. (Skatter til Drammen)

Skrevet

Huff da ;-)

Ja, det var trist. Kunne blitt en hel kinobillett av pengene, eller en pærecider ute på byn, eller en meny på McDonald's. Sukk.... Det er lenge siden, men dog...

tut og kjør
Skrevet

Her i huset er det ingen som har fått ennå.

Men er det slik at de som har under 300 kroner ikke får utbetalt pengene ? Eller går grensen på et annet beløp?

Grensa går ved 100,- begge veier. Altså; skylder du 99,- eller får du igjen 99.- ser du ikke noe til de :-/

Det var den beskjeden vi fikk ifjor.

Bente831365380491
Skrevet

Mine er ikke kommet, men skal sjekke en gang til nå for sikkerhetsskyld....Hadde vært fint om de var kommet....

Bente831365380491
Skrevet

Mine er ikke kommet, men skal sjekke en gang til nå for sikkerhetsskyld....Hadde vært fint om de var kommet....

Nope, de var ikke kommet... :(

Skrevet

Jeg tenkte på skatteoppgjøret som vi fikk i april, var det vel. Vi får ikke noe annet brev enn det.

Ihvertfall ikke jeg som er helt standard skatteyter, uten noe om og men....

Vi må jo få noe som viser hvordan de er kommet fram til skatten, det fikk vi i fjor og tidligere iallfall. Noen har jo korrigert det utkastet fra i vår.

Gjest javeldå
Skrevet

Vi må jo få noe som viser hvordan de er kommet fram til skatten, det fikk vi i fjor og tidligere iallfall. Noen har jo korrigert det utkastet fra i vår.

Ja, på selvangivelsen for 2003 er det et ark som heter "foreløpig beregning av skatter og avgifter 2003". Der står det hva du har betalt i skatt og hva du faktisk skal betale. Selvangivelsen kom vel i januar/februar, eller noe...

Gjest malun
Skrevet

Jeg får ikke skattepenger før i oktober, jeg. Leverer selvangivelse for næringsdrivende.

Men jeg har feriepenger pluss et halvt år lønn på konto akkurat nå, så det er ingen nød med det aller første...

Prøver å holde meg selv igjen fra å gå fullstendig shopping-bananas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...