Gå til innhold

Når, hvor og hvordan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

laguna1365380434

På byen, i 1997.. Så flyttet han inn på hybelen min etter ca 2 dates..:-o Og der bodde vi lutblakke på ca 10 kvm i et halvår..

Det gikk utrolig nok kjempefint! Mye fordi han supersøt og morsom, også hadde vi det så kjekt sammen, selvom vi nesten aldri hadde noen penger..

Det var tider det!;-)

Annonse

Gjest Kjerringa mot strømmen

I 1984, på et utested i Oslo. Vi traff hverandre via en venninne av meg som kjente en av kameratene hans. Det var ikke full klaff ved første blikk, men siden han var ivrig og pågående, så smeltet jeg til slutt. Vi flyttet sammen etter 4 måneder og nå har vi snart vært gift i 18 år.....!

Gjest Daisy

I 1984, på et utested i Oslo. Vi traff hverandre via en venninne av meg som kjente en av kameratene hans. Det var ikke full klaff ved første blikk, men siden han var ivrig og pågående, så smeltet jeg til slutt. Vi flyttet sammen etter 4 måneder og nå har vi snart vært gift i 18 år.....!

Så det førte noen vei ved å være ivrig og pågående, ja? He, he. Tror det virker omvendt hvis det er jenta som er det.

Av alle steder... PÅ SPRAY! Nå skal det sies at ingen av oss var ute etter noe forhold når vi begynte å snakke. Det var ment som tidsfordriv og hyggelig snakk. Vi satt om natten og snakket og det kom ikke et fnugg av fornuft ut av noen av oss. Men mye latter og gøy. Av en eller annen grunn møttes vi, og sakte men sikkert kom det varme følelser!

Gjest Enda forelsket:)

På jobb, for ca 12 år siden..

Vi traff hverandre på gata om natten for fem år siden.

Det var fullstendig kjærlighet med første blikk.

Hadde pratet sammen i fem minutter før første kyss kom,siden har vi holdt sammen.

Det var den tilltrekningen mellom oss,jeg er helt sikker på at dette er mannen i mitt liv. Nesten som sjebnen førte oss sammen.

Jeg synes det var veldig romantisk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...