Gå til innhold

Når, hvor og hvordan

Anbefalte innlegg

På en Bad Manners konsert på Rockefeller for åtte år siden...

Så gikk det en stund før vi så hverandre - han var for sjenert til å ringe meg for å møtes! En venninne "tvang han" til å ringe og vi møttes og dro hjem sammen...

Noen mnd senere flyttet vi sammen og etter noen år fikk vi en datter..

Fortsetter under...

Gjest Daisy

På en Bad Manners konsert på Rockefeller for åtte år siden...

Så gikk det en stund før vi så hverandre - han var for sjenert til å ringe meg for å møtes! En venninne "tvang han" til å ringe og vi møttes og dro hjem sammen...

Noen mnd senere flyttet vi sammen og etter noen år fikk vi en datter..

Da kan dere takke venninna som tvang han :o)

Synd så mye som går i vasken fordi man ikke tør!

Gjest kjerringa mot strømmen

Så det førte noen vei ved å være ivrig og pågående, ja? He, he. Tror det virker omvendt hvis det er jenta som er det.

Ja, det gjorde susen det.

Han ringte hver dag; jeg sa jeg var veldig opptatt (=ikke så veldig interessert), men da sa han at han ville ringe hver dag inntil det passet en gang og da ga jeg meg etter en uke :o) Ved nærmere bekjentskap kom forelskelsen og så var det gjort!

Traff ham påsken i fjor for første gang.

Han er naboen min, eier tomt,jorder etc rundt meg.

Tok kontakt den påsken forde jeg senere var interessert i å kjøpe til mer tomt.(han og to til jobbet med skogen rett ved huset mitt )

Han begynte å komme innom på kaffe en og annen sjelden gang når han jobbet på jordet ol.

Så en dag for litt over en måned siden så sa det pang for meg og siden da så har vi vært sammen.( For ham sa det visseligen pang første gang han så meg )

:)

Annonse

Gjest tjohooo

Vi traff hverandre på gata om natten for fem år siden.

Det var fullstendig kjærlighet med første blikk.

Hadde pratet sammen i fem minutter før første kyss kom,siden har vi holdt sammen.

Det var den tilltrekningen mellom oss,jeg er helt sikker på at dette er mannen i mitt liv. Nesten som sjebnen førte oss sammen.

Jeg synes det var veldig romantisk:)

jøss,bare stoppa dere tilfeldigvis hverandre og prata liksom? hehe

Irc ..

Snakket litt løst og fast, som med alle andre.

Fant ut at jeg skulle besøke når jeg var i traktene.

Og der ble jeg.

Flyttet inn på dagen, fikk overta trusene til eksen tilogmed siden jeg egentlig bare hadde tenkt å komme på dagstur. *flire*

Og nå har vi barn og det hele.

Gjest Daisy

Irc ..

Snakket litt løst og fast, som med alle andre.

Fant ut at jeg skulle besøke når jeg var i traktene.

Og der ble jeg.

Flyttet inn på dagen, fikk overta trusene til eksen tilogmed siden jeg egentlig bare hadde tenkt å komme på dagstur. *flire*

Og nå har vi barn og det hele.

He, he. Trusene til eksen. Skulle hun visst å likt :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...