Gå til innhold

"No flash detected"?

Anbefalte innlegg

Gjest NinaLise
Skrevet

Hei!

Når jeg er på denne siden,doktor online, kommer det opp et vindu der det står no flah detected, med OK nedenfor. Svært irriterende! Hva er det som gjør det?

Og- ikke nok med det, Et vindu kommer ofte opp for tida..noe feil med internet explorer. nedenfor i samme vindu står det: send feilrapport eller ikke send.etter å ha klikka på ikke send,eller send,så lukker sida seg,og startsiden kommer opp. Hva gjør jeg for å rette på det?

Meget glad for svar!

Med hilsen

Skrevet

Den boksen er vanvittig irriterende, og jeg har allerede klaget til DOL om det (på Webmasterforumet). Den skyldes en av reklamene deres. Du kan installere Flash her: http://www.macromedia.com/shockwave/download/alternates/ - det vil i alle fall fjerne feilmeldingen, selv om det egentlig ikke er din feil at feilmeldingen kommer.

Angående problemet med Internet Explorer er det vanskelig å si hva som gjør at den kræsjer. Du kan forsøke å kjøre en Windows-reparasjon, og laste ned alle oppdateringer du finner på Windows Update (det siste bør du gjøre uansett, i alle fall sikkerhetsoppdateringene). Jeg kan ikke garantere at det hjelper, slike problemer er vanskelige å finne ut av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...