Gå til innhold

Det var ikke dårlig!:-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det viste seg nemlig at jeg har betalt dobbelt abonement på TV-lisens..(dvs bestemor har betalt for meg hele tiden!)

Så da må jeg bare hoste opp noen kvitteringer på det jeg har innbetalt siden 98-99, så får jeg det jaggu igjen! Det var selvsagt helt i orden for NRK, som så at TVen min sto registrert og betalt for ganger 2.

Jeg spurte bestemor om hun ville ha det/ha halvparten, ,men det ville hun ikke, hun mente på at jeg skulle kose meg med det i stedet!

Det gjorde seg, og det gjorde sommern, for en blakk satan!

Hurra!

(selvfølgelig gjenstår det da å finne årsgamle kvitteringer, men de må jo faktisk være rundt et sted..)

:-)

Skrevet

Så kult!

Jeg håper skattepengene har kommet jeg da! Og så har jeg fått utsatt strømregninga til den 1. for da får gubben lønn.

laguna1365380434
Skrevet

Så kult!

Jeg håper skattepengene har kommet jeg da! Og så har jeg fått utsatt strømregninga til den 1. for da får gubben lønn.

Jepp, det var kult! :-)

Får håpe dine skattepenger også kommer fort da! Kjekt med sommer og sol uansett, men enda kjekkere når en i tillegg har litt spenn!

Jeg får ingen skattepenger og hadde sett for meg en ekstremt blakk sommer..Så tilbakebetaling av lisens var en svært hyggelig overraskelse!

skorpionfisken
Skrevet

Gratulerer masse. Jeg håper du har bedre orden i papirene enn jeg har. Om du har betalt med bank kan de finne kopi av betalingene for inntil 10 år tilbake. Lykke til med letinga.

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer masse. Jeg håper du har bedre orden i papirene enn jeg har. Om du har betalt med bank kan de finne kopi av betalingene for inntil 10 år tilbake. Lykke til med letinga.

Takker! :-)

Jeg må lete skikkelig masse, noe er over nettbank, andre ikke! Men jeg har jo god grunn til leteaksjon og da leter man jo gjerne bedre enn ellers..;)

Jeg ble superglad!

Skrevet

Takker! :-)

Jeg må lete skikkelig masse, noe er over nettbank, andre ikke! Men jeg har jo god grunn til leteaksjon og da leter man jo gjerne bedre enn ellers..;)

Jeg ble superglad!

Kan jo hende at din bestemor har kvitteringene, så hvis du ikke finner dem, snakker du med henne:-)

Skrevet

Gratulere.

Nå får du lete skikkelig da, og så kose deg rikelig.

:)

laguna1365380434
Skrevet

Kan jo hende at din bestemor har kvitteringene, så hvis du ikke finner dem, snakker du med henne:-)

Ja, hun har ett sett..(det er dame med orden i sysakene, nemlig..;)), men jeg skulle jo ha det andre settet.. Og jeg er desverre ikke LIKE ordentelig..;)

laguna1365380434
Skrevet

Gratulere.

Nå får du lete skikkelig da, og så kose deg rikelig.

:)

Takk! :-)

De kommer nok til rette, det er jo sjelden man får penger så "gratis"

Og kose meg, det er jeg grådig god til når jeg først har noen kroner!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Supert!!!

Kjempe bra da, og at du får kost deg skikkelig i sommer, for dette er vel endel kroner...

Ikke noe fornuftig da, bare å gjøre det du har lyst til:)

Skrevet

Så hyggelig gjort av bestemora di og så deilig for deg. Det var flott :o)

laguna1365380434
Skrevet

Supert!!!

Kjempe bra da, og at du får kost deg skikkelig i sommer, for dette er vel endel kroner...

Ikke noe fornuftig da, bare å gjøre det du har lyst til:)

Det skulle bli litt.. Og det skal bli så deilig! :-)

Skal kjøpe litt nye klær og sånn, og kanskje ta en bitteliten tur ett sted! Fornuftige ting? - Næh..;)

Blir fint!

laguna1365380434
Skrevet

Oj! Heldig du!

Mm! Kjempe heldig!:)

laguna1365380434
Skrevet

Så hyggelig gjort av bestemora di og så deilig for deg. Det var flott :o)

Ja det var kjempe bra, jeg ble så glad! Skal kjøpe kær og diverse!

Og bestemor er snill, ja! Tror ingen kan være heldigere med bestemor enn meg!

Skrevet

Ja det var kjempe bra, jeg ble så glad! Skal kjøpe kær og diverse!

Og bestemor er snill, ja! Tror ingen kan være heldigere med bestemor enn meg!

Jeg har fått skattepenger i dag også. Hurra, nå har jeg sendt dattera mi på polet for å kjøpe 3 liter hvitvin og den skal nytes på svalgangen når jeg har besøk :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har fått skattepenger i dag også. Hurra, nå har jeg sendt dattera mi på polet for å kjøpe 3 liter hvitvin og den skal nytes på svalgangen når jeg har besøk :o)

Grattis! Så hyggelig! Har du kommet deg vel i orden i ny leilighet?

Hvitvin er alltid bra, men du får anmode værgudene om et litt hyggeligere vær å innta den i!

Skrevet

Grattis! Så hyggelig! Har du kommet deg vel i orden i ny leilighet?

Hvitvin er alltid bra, men du får anmode værgudene om et litt hyggeligere vær å innta den i!

Her er ferdig bortsett fra det som hjelpeapperatet skal gjøre. Så jeg har fremdeles ikke brukbart kjøkken og bad. Ellers trives jeg som bare det, naboene er kjempehyggelige og alt er fryd og gammen. Stikk innom når du går forbi eller har lyst :o)

laguna1365380434
Skrevet

Her er ferdig bortsett fra det som hjelpeapperatet skal gjøre. Så jeg har fremdeles ikke brukbart kjøkken og bad. Ellers trives jeg som bare det, naboene er kjempehyggelige og alt er fryd og gammen. Stikk innom når du går forbi eller har lyst :o)

Så bra! Grattis, igjen! :-)

Skal ikke se bort i fra at jeg rusler innom deg en dag!

Skrevet

Så bra! Grattis, igjen! :-)

Skal ikke se bort i fra at jeg rusler innom deg en dag!

Det hadde vært kjempehyggelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...