Gå til innhold

Det var ikke dårlig!:-)

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Så generøst av bestemora di! Kul dame! :o)

Skrevet

NRK bør vel kunne se at det er betalt dobbelt opp ? Da burde det vel ikke være nødvendig med kvitteringer ??

laguna1365380434
Skrevet

NRK bør vel kunne se at det er betalt dobbelt opp ? Da burde det vel ikke være nødvendig med kvitteringer ??

Næh.. De måtte ha kvitteringene gitt.. Så her letes det! Har fortsatt ikke funnet alt jeg trenger, skal bruke morgendagen på detektivarbeid..:)

laguna1365380434
Skrevet

Så generøst av bestemora di! Kul dame! :o)

Jepp! Hun er superhyggelig! :-)

Bente831365380491
Skrevet

Hvordan fant du ut at du hadde betalt dobbel lisens da??

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan fant du ut at du hadde betalt dobbel lisens da??

Fordi jeg snakket med bestemuttern på telefonen, og jeg klagde på at jeg hadde hørt rykter om lisensøkning. Hun mente da på at dette neppe var mitt problem siden hun FORTSATT betalte min lisens..(jeg var klar over at hun gjorde det en stund for mange år siden, men jeg tok det for gitt at hun sluttet med det når jeg flyttet)

Derfor;) Bare ren flaks at det kom for dagen, egentlig..:-)

Bente831365380491
Skrevet

Fordi jeg snakket med bestemuttern på telefonen, og jeg klagde på at jeg hadde hørt rykter om lisensøkning. Hun mente da på at dette neppe var mitt problem siden hun FORTSATT betalte min lisens..(jeg var klar over at hun gjorde det en stund for mange år siden, men jeg tok det for gitt at hun sluttet med det når jeg flyttet)

Derfor;) Bare ren flaks at det kom for dagen, egentlig..:-)

Ok. Ja NRK sier vel neppe fra om sånt!!

Mange lapper er det snakk om her da??

laguna1365380434
Skrevet

Ok. Ja NRK sier vel neppe fra om sånt!!

Mange lapper er det snakk om her da??

Tja,det blir fra 98-99 til nå, a 950 kr gangen(tror jeg..sånn ca..) Så når jeg bare klarer å rote frem kvitteringene mine,(som kan være litt ymse steder, det må innrømmes at DET kan ta litt tid) blir det jo noen kroner! :-)

Det skal bli digg, jeg har vært superblakk sååå lenge! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...