hmmrf Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei! Jeg er ei dame på 34 år. Inntil for ca. 6 mnd. siden brukte jeg Nexium pga. spiserørsbrokk. Jeg måtte slutte med Nexium fordi det ga meg en uheldig bivirkning. Tunga mi ble svært tørr og sår. Etter at jeg sluttet med Nexium, ble tunga noe bedre men den har liksom aldri blitt helt bra. Hva kan dette komme av? Noen som har noen tips? Jeg har nettopp tatt blodprøve for å sjekke om jeg mangler B-vitamin, og venter på svaret på denne. Jeg har aldri vært plaget med B-vitaminmangel tidligere. Er det noen der ute som har samme erfaringer og/eller noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dakjtr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Heisann. Dette er rart. Jeg lette etter svar på samme problem. Har ikke svar til deg, men vil si deg at du ikke er alene. Jeg fikk i vinter Nexium og til slutt antibiotika for magesårbakterien. Jeg har siden den tiden vært plaget med sår og tørr tunge, som om jeg svir på tungen. Dette våkner jeg med og jeg sovner med det. Nå håper også jeg å finne et svar på denne siden, håper vi er heldige. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dakjtr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei igjen.Jeg fikk svar fra legen. Les mitt svar på linken: Sår / svie på tungen og tørr munn...... Jeg hadde mistanker om at det kan være sopp etter medisinene, og det var presis det svaret jeg fikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hmmrf Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hei igjen.Jeg fikk svar fra legen. Les mitt svar på linken: Sår / svie på tungen og tørr munn...... Jeg hadde mistanker om at det kan være sopp etter medisinene, og det var presis det svaret jeg fikk. Jeg har ikke sopp på tunga. Dette har allerede blitt utelukket etter legebesøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.