Gå til innhold

MrMusic-helvete og svensk fax

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førbannede jævler altså. Fikk telefon fra Mr Music her om dagen, som lurte på om jeg ville motta en gratis cd, helt uten forpliktelser eller kostnader.

JADA sa jeg.

Så i dag kommer brevet: "Som avtalt sender vi deg den siste Mr Music Hits for kun kr 34.50"

NEI!!!!!!!

Spørsmålet mitt kommer nå. Fax nr til Mr Music er 031-45 91 59

De skal få en lite hyggelig fax av meg til mandag, men når jeg da skal sende med 0046 foran, skal jeg da fortsatt ha med alle sifrene i fax-nr? Eller skal jeg ta bort 031? Eller bare ta bort 0?

Håper det er noen som vet, og at ingen andre lar seg lure av de samme sleipe jævlene.

Skrevet

Du skal bare ta bort nullen, altså 0046 31 osv.

Skrevet

De er sleipe og de svarer ikke på fax. Ikke har de mail heller. Ikke svarer de på brev.

Men når de gjør sånt så kommer de heller ikke langt når de sender regninger til inkasso. Been there done that. Når man har sendt en skriftlig innsigelse har de ikke lov til å sende til inkasso, men de gjør det likevel.

Ta kopi av alt du sender.

Skrevet

De er sleipe og de svarer ikke på fax. Ikke har de mail heller. Ikke svarer de på brev.

Men når de gjør sånt så kommer de heller ikke langt når de sender regninger til inkasso. Been there done that. Når man har sendt en skriftlig innsigelse har de ikke lov til å sende til inkasso, men de gjør det likevel.

Ta kopi av alt du sender.

Jepp, får jo ut et ark hvor det står at faxen er bekreftet sendt, og den skal jeg ta vare på.

Dette kom jo på toppen av det hele rett etter et urettmessig inkasso-krav. Men det blir veldig lett å ordne opp håper jeg, vi har kvittering på at regningen er betalt.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Huff... svar aldri JA til Mr Music...

Har prøvd å bli kvitt dem i mange år, vet om flere som prøver!

men du kan ta de på samtalen, fordi regelene idag er at de må ha hele samtalen på tape, der de kan bekrefte at du har forståt hele kjøpebetingelsene:)

Man blir ALDRI kvitt dem, men så lenge du ikke har skrevet under på noe så kan du bare si det var ikke du som sa ja;)

Skrevet

Jepp, får jo ut et ark hvor det står at faxen er bekreftet sendt, og den skal jeg ta vare på.

Dette kom jo på toppen av det hele rett etter et urettmessig inkasso-krav. Men det blir veldig lett å ordne opp håper jeg, vi har kvittering på at regningen er betalt.

Jeg tok kontakt med inkasso-selskapet pr fax og mail og hele kravet ble slettet. Har ikke hørt et pip fra Mr Music.

De er elendige på kundeservice. :/

Skrevet

Huff... svar aldri JA til Mr Music...

Har prøvd å bli kvitt dem i mange år, vet om flere som prøver!

men du kan ta de på samtalen, fordi regelene idag er at de må ha hele samtalen på tape, der de kan bekrefte at du har forståt hele kjøpebetingelsene:)

Man blir ALDRI kvitt dem, men så lenge du ikke har skrevet under på noe så kan du bare si det var ikke du som sa ja;)

De må ikke ta opp hele samtalen, men slutten av samtalen så de får bekreftelse på at man har forstått hva avtalen går ut på:) Og bekreftelse på navn og adresse

Skrevet

Jeg skrev et sint brev, der jeg fortalte at slikt fant jeg meg ikke i. De kunne bare sende flere CD-er, men regningene ville ikke bli betalt. Hørte aldri noe mer, jeg.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

De må ikke ta opp hele samtalen, men slutten av samtalen så de får bekreftelse på at man har forstått hva avtalen går ut på:) Og bekreftelse på navn og adresse

Ok, men da bør man si at "kan du gjentat tilbudet igjen" før man bekrefter bestillingen, fordi om dette er tillfelle så kan han like gjerne love deg en ny gratis bil, alt for å få selge.... da man ikke tar opp hva tilbudet går utpå, så kan man jo si hva som helst!

Skrevet

Jeg skrev et sint brev, der jeg fortalte at slikt fant jeg meg ikke i. De kunne bare sende flere CD-er, men regningene ville ikke bli betalt. Hørte aldri noe mer, jeg.

Jeg skrev også et klagebrev. Fikk aldri svar på brevet. Fikk bare flere regninger som til slutt gikk til inkasso enda jeg i tillegg hadde sendt dem en fax som var et kopi av det brevet + kvittering på at jeg hadde betalt noe av beløpet. Hørte ingenting da heller, men inkassoselskapet svarte heldigvis. De slettet kravet.

Skrevet

Jeg skrev også et klagebrev. Fikk aldri svar på brevet. Fikk bare flere regninger som til slutt gikk til inkasso enda jeg i tillegg hadde sendt dem en fax som var et kopi av det brevet + kvittering på at jeg hadde betalt noe av beløpet. Hørte ingenting da heller, men inkassoselskapet svarte heldigvis. De slettet kravet.

Jeg har skrevet i faxen at jeg skal ha bekreftelse på at jeg er meldt ut... Men de klarer vel kanskje ikke noe så enkelt som å melde ut en person?

Skrevet

Jeg har skrevet i faxen at jeg skal ha bekreftelse på at jeg er meldt ut... Men de klarer vel kanskje ikke noe så enkelt som å melde ut en person?

Ville blitt overassket om du fikk en bekreftelse, ja. Du kan jo prøve å ringe "kundeservice". Få navnet til den du snakker med og skriv opp dato så har du en referanse i alle fall.

Skrevet

Huff da!

Kan tydeligvis være glad for at de ikke gadd å ha noe mer med meg å gjøre.

Jeg så rødt da jeg fikk "velkommen som medlem" brevet. Makan til frekkhet, jeg som ikke ville ha den dårlige cd-en engang.

Skrevet

Tviler på at du vil høre noe mer fra dem. I hvertfall ingen bekreftelse. Ta godt vare på all informasjon, skriv ned alle datoer og hva som ble sagt og skrevet.

Lykke til.

c",)

Skrevet

Tviler på at du vil høre noe mer fra dem. I hvertfall ingen bekreftelse. Ta godt vare på all informasjon, skriv ned alle datoer og hva som ble sagt og skrevet.

Lykke til.

c",)

Faxen skriver iallefall ut bekreftelse på at den har kommet gjennom, så de kan ikke si at den ikke er mottatt.

Skrevet

Ok, men da bør man si at "kan du gjentat tilbudet igjen" før man bekrefter bestillingen, fordi om dette er tillfelle så kan han like gjerne love deg en ny gratis bil, alt for å få selge.... da man ikke tar opp hva tilbudet går utpå, så kan man jo si hva som helst!

Ettersom jeg har forstått det skal de si noe som: Da sender vi deg en stk CD mot at du dekker porto på kr xx.xx.er adressen din: blabla..?

Så de skal ha med på telefonopptaket hva kunden har takket ja til. :) Gjør de ikke det, så sliter de ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...