Gå til innhold

Pris ny harddisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye må jeg betale for en ny harddisk på f.eks. 40GB+ ? ...og er det mulig å sette denne inn i tillegg til harddisken som allerede er innstallert, eller må den gamle harddisken fjernes? Er det vanskelig å montere en ny harddisk?

Skrevet

ca 450 for en på 40, 550 for en på 80, 780 for en på 120 ..

Og ja, du kan ha dem inne sammen.

Det er ikke så vanskelig å montere dem, men kan hende du trenger litt info/hjelp for å få dem til å fungere sammen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjekk priser her:

http://www.komplett.no

En HDD er lett å montere. Men jeg ville nå gått for en på minimum 120 GB hvis jeg var deg. Koster ikke allverden.

Skrevet

ca 450 for en på 40, 550 for en på 80, 780 for en på 120 ..

Og ja, du kan ha dem inne sammen.

Det er ikke så vanskelig å montere dem, men kan hende du trenger litt info/hjelp for å få dem til å fungere sammen.

Tusen takk for svar, begge to :-)

petter smart
Skrevet

Før du kjøper en altfor stor harddisk bør du sjekke hvor store disker hovedkort og OS støtter.

Du bør også sjekke inne i kabinettet om det er fysisk plass til en disk til. Har du et lite kabinett kan dette bli et problem.

Skrevet

Før du kjøper en altfor stor harddisk bør du sjekke hvor store disker hovedkort og OS støtter.

Du bør også sjekke inne i kabinettet om det er fysisk plass til en disk til. Har du et lite kabinett kan dette bli et problem.

takk for gode råd, Petter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...