Gå til innhold

Turn off

Anbefalte innlegg

Gjest Yæk!!
Skrevet

Hva er minst tiltrekkende hos den andre part?

Jeg hater at han promper i mitt nærvær, eller slipper en smyger under dyna.

Peller seg i nesa. Ruller busa mellom tommel og pekefinger, før han knipser den ut i lufta, eller slipper den ned på gulvet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

En eks av meg hadde en tendens til å samle opp busene til de ble store som to klinkekuler, og så pleide hun å sjonglere med dem.

Jeg syntes det var litt søtt.

Skrevet

Syns det er turn off når han fortsetter å klenge når jeg har sagt fra at jeg ikke orker at han peller på meg eller oppholder seg tett innpå meg. Andre ting er feks måten han suger inn luft når han spiser, tror det er noe han gjør for at det ikke skal smule. Det irriterer meg. Også turnoff med masing/snakk om diverse temaer på sengekanten. Samtaler kan vi ha når vi er opplagte til det. Senga kan brukes til sex, soving, frokost og småpludring om morgenen. Krangling og diskusjoner kan en ha andre steder.

Fising og bøbber bryr jeg meg ikke så mye om. Syns faktisk det er litt festlig.

Gjest malun
Skrevet

Han er minst tiltrekkende når han ligger bakfull og stinkende etter en skikkelig bytur; med alkoholluktende svette og kamelånde - og klærne ligger i en sti fra gangen til soverommet.

Ikke mye klar for moro da, nei.

Skrevet

Han er minst tiltrekkende når han ligger bakfull og stinkende etter en skikkelig bytur; med alkoholluktende svette og kamelånde - og klærne ligger i en sti fra gangen til soverommet.

Ikke mye klar for moro da, nei.

Og i tillegg fyllesnorking!

Gjest uten signatur
Skrevet

Er det meg som har skrevet dette? Kan ikke huske det, men jeg begynte å lure.

Gjest uten signatur
Skrevet

Han har ekle tær!

Og så irriterer måten han tygger maten på. Noe so grunnjævlig også!

Siden du spurte...

Skrevet

Jeg mista iallefall lysta på det meste, etter å ha lest hva samboeren din driver med.

Min er bare søt og snill :D

Gjest ihhhh
Skrevet

Dårlig bordskikk: Smatt og slurp og suuuger i seg myk mat (eks banan). Bøyer seg over tallerkenen for ikke å søle, prøver å unngå å benytte kniven, bare skufle inn maten med gaffelen, bestikket i alle retninger når han er ferdig.

Skrevet

Syns det er turn off når han fortsetter å klenge når jeg har sagt fra at jeg ikke orker at han peller på meg eller oppholder seg tett innpå meg. Andre ting er feks måten han suger inn luft når han spiser, tror det er noe han gjør for at det ikke skal smule. Det irriterer meg. Også turnoff med masing/snakk om diverse temaer på sengekanten. Samtaler kan vi ha når vi er opplagte til det. Senga kan brukes til sex, soving, frokost og småpludring om morgenen. Krangling og diskusjoner kan en ha andre steder.

Fising og bøbber bryr jeg meg ikke så mye om. Syns faktisk det er litt festlig.

Du minner meg om noen jeg kjente en gang...:-)

"............................"

Skrevet

En eks av meg hadde en tendens til å samle opp busene til de ble store som to klinkekuler, og så pleide hun å sjonglere med dem.

Høres omtrent like søtt ut som å sitte sprikende i sofaen og klemme kjønnskviser og skrape ost. Yuch :-)

"........................"

Skrevet

Du minner meg om noen jeg kjente en gang...:-)

"............................"

Fikk på følelsen at det ikke var udelt positivt for min del.;)

Vet at jeg ikke kjenner deg IRL, altså.

Skrevet

Promp er gøy.

Men når han legger sine tøflekledde bein i fanget mitt, blir jeg lettere oppgitt. Både pga tøflene, og fordi jeg ikke trives som fotskammel.

Og så liker jeg ikke å kusleikes i fjeset - noe han gjør mest for å provosere meg, tror jeg. Men litt moro skal en da ha.

Gjest togli
Skrevet

En gang nærma han seg halsen min med romatikk i blikket. Han kyssa meg ømt i halsgropa og jeg sukket henført. Plutselig "prompa" han med munnen i halsgropa mi (akkurat som han gjør med ungene)! Skikkelig "turn off" spør du meg!!!

En gang skulle jeg vaske bak sofaen. Gjett hva jeg fant? Jo, neglerusk. Han biter negler, men spiser dem ikke. Kaster dem heller bak sofaen i smug. Æsj!

En annen ting jeg virkelig hater er når han tar med seg lesestoff på do og blir der en halv times tid. Ugh!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres omtrent like søtt ut som å sitte sprikende i sofaen og klemme kjønnskviser og skrape ost. Yuch :-)

"........................"

Der var det nære på at jeg så pizzaen min igjen. Den jeg spiste for 2 timer siden! :)

terningkast6
Skrevet

Skikkelig talent med andre ord.

Gjest yæk2
Skrevet

Hva er en smyger?

Ellers: skulle trodd du skrev om min mann... piller nese og fiser hele dagen. Det første han gjør når han kommer hjem er å pille nese. Turn off: når vi en sjelden gang har sex og han plutselig fiser..

Gjest yæk2
Skrevet

En gang nærma han seg halsen min med romatikk i blikket. Han kyssa meg ømt i halsgropa og jeg sukket henført. Plutselig "prompa" han med munnen i halsgropa mi (akkurat som han gjør med ungene)! Skikkelig "turn off" spør du meg!!!

En gang skulle jeg vaske bak sofaen. Gjett hva jeg fant? Jo, neglerusk. Han biter negler, men spiser dem ikke. Kaster dem heller bak sofaen i smug. Æsj!

En annen ting jeg virkelig hater er når han tar med seg lesestoff på do og blir der en halv times tid. Ugh!!

Jeg finner også avbitte negler på gulvet.. men han sier det ikke er ham, selv om han er den eneste som biter negler her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...