Gjest spar oss Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Høres omtrent like søtt ut som å sitte sprikende i sofaen og klemme kjønnskviser og skrape ost. Yuch :-) "........................" Næ fysj! 0 Siter
Gjest iiiiik Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Har du noen gang sagt i fra til han at han skal slutte med det? Typen min pelte seg i nesa før,men ja sa ifra at jeg syns at det er helt ufyselig, og da slutta han å gjøre det i mitt nærvær. Jeg takla det ikke. Fise gjør han aldri. Men liker ikke at han slafser når han spiser, og bøyer seg sånn ned i tallerkenen for ikke å søle..men det er vel bagatteler, så det kan jeg leve med. 0 Siter
Gjest Yæk!! Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hva er en smyger? Ellers: skulle trodd du skrev om min mann... piller nese og fiser hele dagen. Det første han gjør når han kommer hjem er å pille nese. Turn off: når vi en sjelden gang har sex og han plutselig fiser.. En smyger er enlydløs fis, som lukter skikkelgi dritt!! 0 Siter
Gjest grøss Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 - når han kommer fra badet om kvelden (hver kveld), iført truse med flekker fordi han ikke har ristet godt nok - når han kommer fra bytur med gutta og jeg kan høre han ikke vasker hendene før han kommer og legger seg, og så skal klå på meg 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Næ fysj! Ganske ekkelt, ja :-) "........................" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Føttene. Ellers er han fin og delikat.. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Lange tånegler -definitivt! Ellers er jeg ikke så glad i snus som renner nedover munnvikene, og dårlig ånde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.