Gå til innhold

Turn off

Anbefalte innlegg

Gjest spar oss
Skrevet

Høres omtrent like søtt ut som å sitte sprikende i sofaen og klemme kjønnskviser og skrape ost. Yuch :-)

"........................"

Næ fysj!

Gjest iiiiik
Skrevet

Har du noen gang sagt i fra til han at han skal slutte med det? Typen min pelte seg i nesa før,men ja sa ifra at jeg syns at det er helt ufyselig, og da slutta han å gjøre det i mitt nærvær. Jeg takla det ikke.

Fise gjør han aldri. Men liker ikke at han slafser når han spiser, og bøyer seg sånn ned i tallerkenen for ikke å søle..men det er vel bagatteler, så det kan jeg leve med.

Gjest Yæk!!
Skrevet

Hva er en smyger?

Ellers: skulle trodd du skrev om min mann... piller nese og fiser hele dagen. Det første han gjør når han kommer hjem er å pille nese. Turn off: når vi en sjelden gang har sex og han plutselig fiser..

En smyger er enlydløs fis, som lukter skikkelgi dritt!!

Gjest grøss
Skrevet

- når han kommer fra badet om kvelden (hver kveld), iført truse med flekker fordi han ikke har ristet godt nok

- når han kommer fra bytur med gutta og jeg kan høre han ikke vasker hendene før han kommer og legger seg, og så skal klå på meg

Skrevet

Næ fysj!

Ganske ekkelt, ja :-)

"........................"

laguna1365380434
Skrevet

Føttene. Ellers er han fin og delikat..;)

Skrevet

Lange tånegler -definitivt!

Ellers er jeg ikke så glad i snus som renner nedover munnvikene, og dårlig ånde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...