Gjest jehje Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg flytter til Oslo til høsten, og vil derfor skifte bank, da jeg har Sparebank 1 Midt-Norge. Hvilken bank anbefaler du? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 skandiabanken Nordea banken, syns ikke noe som skandiabanken, da de ikke har minibank. 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Nordea banken, syns ikke noe som skandiabanken, da de ikke har minibank. Skandiabanken bruker alle minibanker som finnes. Holder ikke det for deg? :-) 0 Siter
Soria Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg anbefaler også skandiabanken. Bortsett fra årsavgiften på visakortet finnes det ikke gebyrer i den banken og du styrer kontoen selv. Deler opp i så mange kontoer du vil, og flytter selv pengene dit du vil ha dem. 0 Siter
Gjest sa hun som har toller i familien Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Skandiabanken 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Skandiabanken bruker alle minibanker som finnes. Holder ikke det for deg? :-) Hehe,joda..men det koster vel å ta ut penger i andre minibanker? ikke vet jeg, har bare konto hos de,ikke kort..Men nordea mener jeg er gunnstigst, spesielt hvis man er student..da er alt gratis jo;) Har selv postbanken,den er god,men har tenkt å bytte til nordea.. 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hehe,joda..men det koster vel å ta ut penger i andre minibanker? ikke vet jeg, har bare konto hos de,ikke kort..Men nordea mener jeg er gunnstigst, spesielt hvis man er student..da er alt gratis jo;) Har selv postbanken,den er god,men har tenkt å bytte til nordea.. Hele poenget med skandiabanken er at det ikke koster noe å bruke kortet eller betale regninger. Med mindre du er i utlandet, da påkommer det valutapåslag dersom du bruker kortet. Og det er et visa-årsgebyr på 250 kr for å ha kortet. 0 Siter
pip Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Det er bare ett svar på dette! Cultura! For alle som er opptatt av penger og etikk. http://www.cultura.no/ 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Det er bare ett svar på dette! Cultura! For alle som er opptatt av penger og etikk. http://www.cultura.no/ For alle som er opptatt av å gi banken sin masse penger iallefall .. 0 Siter
pip Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 For alle som er opptatt av å gi banken sin masse penger iallefall .. Tja, det blir ikke tatt ut serlig fortjeneste i den banken, det er en ideell bank. 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Tja, det blir ikke tatt ut serlig fortjeneste i den banken, det er en ideell bank. Men kunden blir jo loppet uansett. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hele poenget med skandiabanken er at det ikke koster noe å bruke kortet eller betale regninger. Med mindre du er i utlandet, da påkommer det valutapåslag dersom du bruker kortet. Og det er et visa-årsgebyr på 250 kr for å ha kortet. Ah,der lærte jeg noe nytt ja. Trodde den kostet jeg skjønner du..kanskje jeg da skal bestille visa-kortet hos de, har jo konto allerede. 0 Siter
pip Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Men kunden blir jo loppet uansett. Loppet? På ingen måte. 0 Siter
petriks Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Ah,der lærte jeg noe nytt ja. Trodde den kostet jeg skjønner du..kanskje jeg da skal bestille visa-kortet hos de, har jo konto allerede. Skandiabanken, så klart. Alt gebyrfritt av transaksjoner i Norge, unntatt bet.kortet som også er billigere enn i andre banker så langt jeg vet. Mvh 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det er bare ett svar på dette! Cultura! For alle som er opptatt av penger og etikk. http://www.cultura.no/ Jeg trodde Cultura var en slags melk/yoghurt! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
monass Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det er jo ingenting i veien for at du beholder Sparebank 1 Midt-Norge selvom du bor i Oslo. Og dessuten har banken din filial i Oslo... Bank 1 Oslo... om du ikke vil skifte av andre årsaker, da. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Uten tvil: Skandiabanken. http://www.skandiabanken.no/skbweb/No/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.