Gjest skolestrømpe, hestesko hei, hei, hei Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Den blir varm, men vannet går ikke inn i beholderen. (Kondenstrommel) Lofilteret er rent. Vet ikke hvor evt andre filtere er. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Sjekk at slangen bak er på plass. (hoppet av) Ved rett plasering av denne slangen kan du få vannet til å renne rett i sluket.(Gjelder Siemens) 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Sjekk at slangen bak er på plass. (hoppet av) Ved rett plasering av denne slangen kan du få vannet til å renne rett i sluket.(Gjelder Siemens) Det funker på min å (zanussi)) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Det funker på min å (zanussi)) Ja - hvorfor skulle det ikke det?:-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Ja - hvorfor skulle det ikke det?:-) Det virka som du mente bare siemens.Måtte bare rette litt på dèt.) 0 Siter
soleil Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Sjekk at slangen bak er på plass. (hoppet av) Ved rett plasering av denne slangen kan du få vannet til å renne rett i sluket.(Gjelder Siemens) Skal sjekke det. Dette er en AEG Lavatherm 740. 0 Siter
Gjest vaskekjerring Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det virka som du mente bare siemens.Måtte bare rette litt på dèt.) Det er faktisk enda et filter nederst på trommelen, det må gjøres rent for hver 30. tørk. Du bare løsner den ytterste plata. Jeg har samme trommel som deg. Hvis det nederste filteret er tett av lo så tørker den ikke. Les bruksanvisning. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det er faktisk enda et filter nederst på trommelen, det må gjøres rent for hver 30. tørk. Du bare løsner den ytterste plata. Jeg har samme trommel som deg. Hvis det nederste filteret er tett av lo så tørker den ikke. Les bruksanvisning. Har ingen problemer med trommelen min jeg;o) 0 Siter
Gjest vaskekjerring Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Har ingen problemer med trommelen min jeg;o) Uff....sorry, innlegget kom på feil sted:o) 0 Siter
Gjest vaskekjerring Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det er faktisk enda et filter nederst på trommelen, det må gjøres rent for hver 30. tørk. Du bare løsner den ytterste plata. Jeg har samme trommel som deg. Hvis det nederste filteret er tett av lo så tørker den ikke. Les bruksanvisning. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Det virka som du mente bare siemens.Måtte bare rette litt på dèt.) Prinsippet er nok stort sett likt på dem. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Prøv å følg rådet til vaskekjerrina, kondens-delen må gjøres ren, og det står i bruksanvisninga. 0 Siter
soleil Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Det er faktisk enda et filter nederst på trommelen, det må gjøres rent for hver 30. tørk. Du bare løsner den ytterste plata. Jeg har samme trommel som deg. Hvis det nederste filteret er tett av lo så tørker den ikke. Les bruksanvisning. Oi, har aldri renset der. Ser ut som det er skruer der? 0 Siter
Gjest vaskekjerring Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Oi, har aldri renset der. Ser ut som det er skruer der? Fjern bare dekselet, så til høre er der to plastskruer som skal dreies en halv gang rundt, deretter trekker du ut en "skuff", der får du kanskje en overraskelse ) 0 Siter
Gjest vaskekjerring Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Fjern bare dekselet, så til høre er der to plastskruer som skal dreies en halv gang rundt, deretter trekker du ut en "skuff", der får du kanskje en overraskelse ) Til høyre skulle det være! Fjern loet og hold filteret under dusjen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.