Gå til innhold

Hva er feil med tørketrommelen

Gjest skolestrømpe, hestesko hei, hei, hei

Anbefalte innlegg

Gjest skolestrømpe, hestesko hei, hei, hei
Skrevet

Den blir varm, men vannet går ikke inn i beholderen. (Kondenstrommel)

Lofilteret er rent.

Vet ikke hvor evt andre filtere er.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Sjekk at slangen bak er på plass. (hoppet av) Ved rett plasering av denne slangen kan du få vannet til å renne rett i sluket.(Gjelder Siemens)

Skrevet

Sjekk at slangen bak er på plass. (hoppet av) Ved rett plasering av denne slangen kan du få vannet til å renne rett i sluket.(Gjelder Siemens)

Det funker på min å (zanussi):o)

Skrevet

Det funker på min å (zanussi):o)

Ja - hvorfor skulle det ikke det?:-)

Skrevet

Ja - hvorfor skulle det ikke det?:-)

Det virka som du mente bare siemens.Måtte bare rette litt på dèt.:o)

Skrevet

Skal sjekke det. Dette er en AEG Lavatherm 740.

Gjest vaskekjerring
Skrevet

Det er faktisk enda et filter nederst på trommelen, det må gjøres rent for hver 30. tørk. Du bare løsner den ytterste plata. Jeg har samme trommel som deg. Hvis det nederste filteret er tett av lo så tørker den ikke. Les bruksanvisning.

Skrevet

Det er faktisk enda et filter nederst på trommelen, det må gjøres rent for hver 30. tørk. Du bare løsner den ytterste plata. Jeg har samme trommel som deg. Hvis det nederste filteret er tett av lo så tørker den ikke. Les bruksanvisning.

Har ingen problemer med trommelen min jeg;o)

Gjest vaskekjerring
Skrevet

Har ingen problemer med trommelen min jeg;o)

Uff....sorry, innlegget kom på feil sted:o)

Gjest vaskekjerring
Skrevet

Skrevet

Prinsippet er nok stort sett likt på dem.

Skrevet

Prøv å følg rådet til vaskekjerrina, kondens-delen må gjøres ren, og det står i bruksanvisninga.

Skrevet

Oi, har aldri renset der. Ser ut som det er skruer der?

Gjest vaskekjerring
Skrevet

Oi, har aldri renset der. Ser ut som det er skruer der?

Fjern bare dekselet, så til høre er der to plastskruer som skal dreies en halv gang rundt, deretter trekker du ut en "skuff", der får du kanskje en overraskelse :o)

Gjest vaskekjerring
Skrevet

Fjern bare dekselet, så til høre er der to plastskruer som skal dreies en halv gang rundt, deretter trekker du ut en "skuff", der får du kanskje en overraskelse :o)

Til høyre skulle det være! Fjern loet og hold filteret under dusjen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...