Gjest Tror jeg flytter til varmere strøk... Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 I skrivende stund er det 4 grader ute. Har ikke vært spesielt varmere idag, og har egentlig mest lyst til å ta fram vinterjakken! Det er så ufyselig hustrig og kaldt ute, og det regner hele tiden! Sommeren var vel de 3 fine dagene vi hadde i begynnelsen av mai. Har mistet troen på at det skal bli noe bedre, når det er så kaldt nå! Det har snødd i fjellene i natt, og Trollstigen var stengt idag pga at den måtte brøytes! Hvem skulle tro at vi snart var i juli......!?! 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Nei da,sommeren er ikke avlyst,den er bare flyttet en mnd. 0 Siter
Gjest kose fine været Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Du kan flytte hit. Jeg kan telle dagene med regn på knapt 2 hender, bare sol og varmt siden april. (halden) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Da regner jeg nesten med at du er fra M&R siden du beskruver været på den måten(også trollstigen da) men igår da hadde vi alle årstider her, snø langt ned i fjella, regn, hagl, sol, og sommer et par timer!!! 0 Siter
Gjest Tror jeg flytter til varmere strøk... Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Da regner jeg nesten med at du er fra M&R siden du beskruver været på den måten(også trollstigen da) men igår da hadde vi alle årstider her, snø langt ned i fjella, regn, hagl, sol, og sommer et par timer!!! Nei er ikke det. Men fikk høre at Trollstigen måtte brøytes. Er fra Nord-Norge da. Men nå har sommeren kommet ser det ut som, og da blir man syk, og må holde seg inne......Det er så typisk min flaks. Også når det er søndag og fri og alting.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.