Gå til innhold

Noen som vet hvor mye lønnsøkning Handel og Kontor fikk sist??

Anbefalte innlegg

Gjest det lurer jeg på!
Skrevet

Vil gjerne vite pr time....Noen sa 5 kr timen. Stemmer det??

Skrevet

Handel og Kontor har flere avtaler, alt ettersom du f.eks. arbeider i vasnlig butikk, Coop eller kontor, og det har vel noe¨å si om dere også forhandler privat.

Jeg jobber på kontor i industribedrift. Vi har nettopp stemt over et sentralt forslag på 1 kr i tillegg pr time fra 1 april. Desssuten ble minstelønnssatsene hevet ganske mye, men de har vært så lave at vi vissnok ligger høyere. Og i Oslo er f.eks lønningene høyere enn her ute på "bondelandet"

Vi forhandler med bedriften, og får som oftest et lite lokalt tillegg. De siste årene har lønnsøkningen vært minimal.

Men butikkene får alltid mye mer enn oss, så nå har de nok snart tatt oss igjen eller gått forbi.

Gjest det lurer jeg på!
Skrevet

Handel og Kontor har flere avtaler, alt ettersom du f.eks. arbeider i vasnlig butikk, Coop eller kontor, og det har vel noe¨å si om dere også forhandler privat.

Jeg jobber på kontor i industribedrift. Vi har nettopp stemt over et sentralt forslag på 1 kr i tillegg pr time fra 1 april. Desssuten ble minstelønnssatsene hevet ganske mye, men de har vært så lave at vi vissnok ligger høyere. Og i Oslo er f.eks lønningene høyere enn her ute på "bondelandet"

Vi forhandler med bedriften, og får som oftest et lite lokalt tillegg. De siste årene har lønnsøkningen vært minimal.

Men butikkene får alltid mye mer enn oss, så nå har de nok snart tatt oss igjen eller gått forbi.

Jeg jobber i coop. Vi har ikke forhandlet lokalt mener jeg.

Skrevet

Jeg jobber i coop. Vi har ikke forhandlet lokalt mener jeg.

Jeg hørte for lenge siden at de på Coop får litt mer (eller at de har litt mer?) enn de i andre butikker. Men dette vet nok tillitsmennene deres mye mer om enn jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...