Gå til innhold

Hva tenker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er med andre ord drømmedama! :)

Jeg er 175. Drømmedame (minus)?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

6

• ShitDiddelyDo

5

• cecily

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er 166 selv og har aldri følt dette som noe problem.

Med partnere på 180 + har de syntes at jeg er liten og snerten.

Det må vel komme ann på høyden på de som skal dømme det vel, men generellt så er vel ikke 163 lavt, ikke så det gjør noe iallefall.

:)

laguna1365380434
Skrevet

Et sted mellom passe og litt liten, kanskje?;)

Hvor høy er egentlig en gjennomsnitts dame? Jeg ville kanskje tro bittelitt høyere? 167-68?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er 175. Drømmedame (minus)?

Det er godt mulig du er drømmedama, men det vet jeg ikke basert på utelukkende din høyde!

Dog er høyden helt i henhold! :)

Skrevet

Det er godt mulig du er drømmedama, men det vet jeg ikke basert på utelukkende din høyde!

Dog er høyden helt i henhold! :)

Det var kun det jeg ville vite.

Takker.

c",)

Gjest tjohooo
Skrevet

Tenker "ÅH skulle ønske jeg så sånn ut!"

og legger ikke merke til høyden. The bianco effect....

hikk

Skrevet

Jeg synes det blir for stor forskjell med 33 cm. Vet mange mener det samme, men selvfølgelig sier man ikke dette til folk.

"Jeg synes det blir for stor forskjell med 33 cm. "

For stor for hva da?

Kanskje en bevisst bør satse på å rævkjøre et begynnende forhold, dersom det er sånn at det er mer enn 30 (eller kanskje mer enn 25) cm forskjell på hverandres høyde? Slik at alle par har en passende høyde i forhold til hverandre.

For det vil jo være dumt å velge kjærlighet framfor passende høyde i forhold til hverandre. Så kan en heller finne en nestbest, som har passe høyde.

;)

Skrevet

Hva er det som er så dumt med det?

Selv er jeg 165 cm, mannen min er 198, og det har aldri plaget noen av oss.

Har aldri hørt at noen har kommentert at det ser "dumt" eller rart ut heller...

Jeg er 160 og mannen min er 192 - hehe :)

Skrevet

"Jeg synes det blir for stor forskjell med 33 cm. "

For stor for hva da?

Kanskje en bevisst bør satse på å rævkjøre et begynnende forhold, dersom det er sånn at det er mer enn 30 (eller kanskje mer enn 25) cm forskjell på hverandres høyde? Slik at alle par har en passende høyde i forhold til hverandre.

For det vil jo være dumt å velge kjærlighet framfor passende høyde i forhold til hverandre. Så kan en heller finne en nestbest, som har passe høyde.

;)

Du kapper da bare av de øverste eller nederste 33 cm.

Med vennlig hilsen

Skrevet

1 cm fra grensen! ;-)

*klem*

Skrevet

1 cm fra grensen! ;-)

*klem*

*puh* Ja, jammen bra at vi kom oss under grensa. ;)

*klem*

Gjest bebba
Skrevet

Jeg ser under her at det er mange som er 164 cm høye. Det er jeg også - så det må være en bra høyde, spør du meg (og jeg har aldri opplevd at høyden/lavden (fint ord) min har hindret meg i "mannevalg" :o)).

Det satt to jenter og snakka sammen om hvor høye de ønsket å bli. "Jeg vil bli 1,75 m", sa den ene. "Jeg vil bli 1,65 m" svarte den andre - "for da får jeg 10 cm mer gutter å velge mellom!"

:o)

Det er merkelige tanker som barn og unge blir smittet av fra samfunnet, at mannen må være noen sm høyere enn damen og noen år eldre. Hvis en dame på 1.75 finner seg en mann på 1.60 så passer det ikke, men omvendt er det greit.

Skrevet

Du kapper da bare av de øverste eller nederste 33 cm.

Med vennlig hilsen

*LOL*

Grei løsning -

Skal man kutte av på toppen eller føttene, tro?

Dilemmaet blir altså å velge intellekt eller bevegelsesfrihet. -

Skrevet

*LOL*

Grei løsning -

Skal man kutte av på toppen eller føttene, tro?

Dilemmaet blir altså å velge intellekt eller bevegelsesfrihet. -

Eller om utseendet er værre enn tåfislukta;o)

Gjest Wilhma
Skrevet

Så da har vi lik smak når det gjelder menn :-)

Gjest Wilhma
Skrevet

Jeg synes det blir for stor forskjell med 33 cm. Vet mange mener det samme, men selvfølgelig sier man ikke dette til folk.

Så bra at vi to er uenige da. Har du for vane å dømme folk etter utseendet?

Hvilke andre kriterier går du etter for å bestemme om folk passer sammen? Må de ha samme vekt, alder, hudfarge, eller er det bare lengden som er så kritisk for deg?

Gjest Wilhma
Skrevet

Henger meg på. Jeg er også 164 :)

Men jeg har inntrykk av at veldig mange er høyere enn meg likevel. Ikke mye, men noen centimeter ihvertfall. Nåja, jeg liker høyden min godt, jeg. :)

Forøvrig er det ikke noe problem å være ulikt høye om en er et par; mannen min er 194, og det er ikke noe problem det.

Godt at ikke mannen din er like snever-synt som petter smart under her, han mener det ser "dumt ut" med stor lengde forskjell...

Skrevet

Et sted mellom passe og litt liten, kanskje?;)

Hvor høy er egentlig en gjennomsnitts dame? Jeg ville kanskje tro bittelitt høyere? 167-68?

Gjennomsnittslengden for norske kvinner er 166.4 cm.

Skrevet

Gjennomsnittslengden for norske kvinner er 166.4 cm.

Ikke rart jeg føler meg høy til tider. Nesten 10 cm høyere enn snittet. Bukser som er lange nok vokser ikke på trær, ikke er de vanlige objekter i klesbutikker heller.

Og bukser for høye jenter _med_ hofter, det hører med til sjeldenhetene.

Skrevet

Ikke rart jeg føler meg høy til tider. Nesten 10 cm høyere enn snittet. Bukser som er lange nok vokser ikke på trær, ikke er de vanlige objekter i klesbutikker heller.

Og bukser for høye jenter _med_ hofter, det hører med til sjeldenhetene.

Uffda, jeg trodde det først var når jentene ble lengre enn 180 at det ble problem å skaffe lange nok klær...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...