Gå til innhold

Har alle fått skatteoppgjøret eller?

Anbefalte innlegg

Gjest skatten -03
Skrevet

Bare lurer, fordi jeg har ikke fått noe ennå og jeg har vanlig forenklet selvangivelse. Syns alle snakker om at de har fått.....

Skrevet

Jeg har heller ikke fått pengene, regner med de kommer en av de første dagene neste uke.

Bente831365380491
Skrevet

Kan ha litt å si hvilken bank du har også. Jeg har samme bank, og har derfor fått mine, mens det er flere som har andre banker som ikke har fått enda.

Gjest labbetussa
Skrevet

Jeg har ikke fått den.

ikke jeg heller...

Skrevet

Da er det nok like om hjørnet. Det skulle være klart den 18.

Jeg har fått mitt, hurra!

Skrevet

Kan ha litt å si hvilken bank du har også. Jeg har samme bank, og har derfor fått mine, mens det er flere som har andre banker som ikke har fått enda.

Hvilken bank har du?

Bente831365380491
Skrevet

Hvilken bank har du?

Sparebank1

Skrevet

Tror ikke det. Kommer ikke inn i Sparebanken Vest sin nettbank. "Bruker sperret, kontakt banken".

Skrevet

Jeg har fått, og jeg fikk ganske mye også.

*glise, glise*

c",)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

ikke jeg heller...

Ikke meg heller:(

Skrevet

Sparebank1

Jeg har Nordea, de er nok litt tregere...

Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle
Skrevet

Neei... Ingen penger her *snufs*

:(

Skrevet

Nei, vi har ikke fått. Men nå venter vi ikke stor ebeløpene tilbakebetalt heller, såp det er ikke så farlig, men vi har ikke fått skrivet fra ligningskontoret engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...