Gå til innhold

FU: Støvsuge madrasser?

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men jeg er ingen god husmor heller da.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har også gått på helse og miljø. Men det var ikke mye unyttig vi hadde der, egentlig, kanskje de hadde fornyet fagene. Ikke vet jeg. Husker ikke noe om sånne 50tallsgreier.

Men jeg husker at vi lærte om alle vaskemerkene på klær, og hvordan man fjernet flekker, og hvordan man sorterer vask...Det var en del overdrivelser der også, når jeg tenker etter, men det tok vi som moro på kjøpet. ;)

Kanskje de har fornyet seg, og kanskje undervisningen varierer litt fra sted til sted..:)

Jeg gikk bare et halvt års tid før jeg fikk mer enn nok..

Både av fag som "riktig ernæring", "spebarnsstell" og av eldgamle lærerskinn uten andre verdier i livet enn skinnende vindusruter osv, osv..;)

Alt kunne oversettes til "hvordan bli en nidkjær og kjip husmor-kjerring"..Med unntak av et par allmenfag, som var valgfrie(!) Dette var i 1991(!)

Jeg løp, og så meg ikke tilbake..;)

Skrevet

Gjør det det? Kommer masse ut, altså?

Kanskje jeg skulle prøve en gang, og se hva resultatet blir.

Et forsøksprosjekt, liksom.

:)

Ja, du bli heeelt sikkert schkræmt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...