amber sun Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Til sneglene, altså. Blomstene mine truer med å bli fullstendig gjennomhullete om jeg ikke knekker de pokkers sneglene. Har ikke sett en eneste, så de gjemmer seg godt. Men jeg skal nok finne dem *ler ondt* To halvfylte flasker med øl, gravd ned på strategiske steder i bedet. Det burde vel friste selv den mest kresne snegl, vel? Sååh...komme, da, sneglegodtfolk, komme og få øl...kom og drukne i øl...det høres vel uimotståelig fristende ut? *gnir meg i hendene og venter spent på resultater (forhåpentligvis)* 0 Siter
Sør Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Du skal selvsagt ikke se bort fra at du finner et par alkoholglade-DOLere i hagen din imorgen tidlig. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Maken til alkoholmisbruk! :-) ".........................." 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hikk...hvorrvarrerusatteandrrefhlaskha hikk... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Du skal selvsagt ikke se bort fra at du finner et par alkoholglade-DOLere i hagen din imorgen tidlig. :-) Med vennlig hilsen Ti minutter etterat jeg satte dem ut, ble ølet spedd ut med regndråper...så det blir ikke rare greiene på de forhåpningsfulle dol'erne som eventuelt dukker opp. Sorry... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Maken til alkoholmisbruk! :-) ".........................." Ja, det var litt hardt å virkelig gjøre det. La bra øl gå til spille... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Hikk...hvorrvarrerusatteandrrefhlaskha hikk... I de to ytterste hjørnene av hagebedet *titter ut av vinduet for å se om det har dukket opp noen dol'ere allerede* 0 Siter
Gjest meti Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Det siste nye er visst nok å klippe jæ..... i to, og la kadaverne ligge. Da vil andre brune komme ilende og spise opp de oppklippa (de er kannibaler). Da står du klar m saksa og tar dem også.. Vel,husker ikke helt hvordan det skulle funke, men det med klipping i to og at de er kannibaler er fakta.. Lykke til med kampen 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Det siste nye er visst nok å klippe jæ..... i to, og la kadaverne ligge. Da vil andre brune komme ilende og spise opp de oppklippa (de er kannibaler). Da står du klar m saksa og tar dem også.. Vel,husker ikke helt hvordan det skulle funke, men det med klipping i to og at de er kannibaler er fakta.. Lykke til med kampen Det hørtes jo rimelig tøft ut, ja. Problemet er bare at jævlene er for smarte. De gjemmer seg, og jeg har hittil ikke sett en eneste av dem. Kun hullene de etterlater i blomstene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.