Gå til innhold

Nå har jeg vært ute med øl....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sneglene, altså.

Blomstene mine truer med å bli fullstendig gjennomhullete om jeg ikke knekker de pokkers sneglene.

Har ikke sett en eneste, så de gjemmer seg godt.

Men jeg skal nok finne dem *ler ondt*

To halvfylte flasker med øl, gravd ned på strategiske steder i bedet. Det burde vel friste selv den mest kresne snegl, vel?

Sååh...komme, da, sneglegodtfolk, komme og få øl...kom og drukne i øl...det høres vel uimotståelig fristende ut?

*gnir meg i hendene og venter spent på resultater (forhåpentligvis)*

Skrevet

Du skal selvsagt ikke se bort fra at du finner et par alkoholglade-DOLere i hagen din imorgen tidlig. :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Maken til alkoholmisbruk! :-)

".........................."

Skrevet

Hikk...hvorrvarrerusatteandrrefhlaskha hikk...

Skrevet

Du skal selvsagt ikke se bort fra at du finner et par alkoholglade-DOLere i hagen din imorgen tidlig. :-)

Med vennlig hilsen

;)

Ti minutter etterat jeg satte dem ut, ble ølet spedd ut med regndråper...så det blir ikke rare greiene på de forhåpningsfulle dol'erne som eventuelt dukker opp. Sorry...

:)

Skrevet

Maken til alkoholmisbruk! :-)

".........................."

Ja, det var litt hardt å virkelig gjøre det. La bra øl gå til spille...

Skrevet

Hikk...hvorrvarrerusatteandrrefhlaskha hikk...

I de to ytterste hjørnene av hagebedet ;)

*titter ut av vinduet for å se om det har dukket opp noen dol'ere allerede*

:)

Skrevet

Det siste nye er visst nok å klippe jæ..... i to, og la kadaverne ligge. Da vil andre brune komme ilende og spise opp de oppklippa (de er kannibaler). Da står du klar m saksa og tar dem også..

Vel,husker ikke helt hvordan det skulle funke, men det med klipping i to og at de er kannibaler er fakta..

Lykke til med kampen :)

Skrevet

Det siste nye er visst nok å klippe jæ..... i to, og la kadaverne ligge. Da vil andre brune komme ilende og spise opp de oppklippa (de er kannibaler). Da står du klar m saksa og tar dem også..

Vel,husker ikke helt hvordan det skulle funke, men det med klipping i to og at de er kannibaler er fakta..

Lykke til med kampen :)

Det hørtes jo rimelig tøft ut, ja.

Problemet er bare at jævlene er for smarte. De gjemmer seg, og jeg har hittil ikke sett en eneste av dem. Kun hullene de etterlater i blomstene. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...