Gå til innhold

Hvordan bli kvitt forkjølelse raskt??

Anbefalte innlegg

Bente831365380491

Jeg er blitt margeforkjølet, og det er jo typisk når det begynner og bli varmt, og faktisk er så godt vær ute at man kan sole seg!

Har sinnsykt dårlig immunforsvar, og får stort sett alt av forkjølelser og slikt som er ute og går!!

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt den raskt! Blir sprø av å være så tett i hele hodet!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150521-hvordan-bli-kvitt-forkj%C3%B8lelse-raskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lips1365380508

Prøv Solhatt,enten brusetabletter eller sånne som svelges. Ikke sikkert det hjelper alle,men husker i fjor da jeg var syk og lå med feber, så tok jeg masse solhatt, og paracet, og dagen etterpå var jeg blitt frisk igjen..

Ellers hvis du har dårlig imunnforsvar, ta tran hver dag, og spis frukt og grønnsaker, så går det nok fint:) Sånn holder jeg meg frisk :) Blir som regel syk en gang i året jeg, sist gang var i mai i fjor, så..

Annonse

Gjest advarsel

Prøv Solhatt,enten brusetabletter eller sånne som svelges. Ikke sikkert det hjelper alle,men husker i fjor da jeg var syk og lå med feber, så tok jeg masse solhatt, og paracet, og dagen etterpå var jeg blitt frisk igjen..

Ellers hvis du har dårlig imunnforsvar, ta tran hver dag, og spis frukt og grønnsaker, så går det nok fint:) Sånn holder jeg meg frisk :) Blir som regel syk en gang i året jeg, sist gang var i mai i fjor, så..

Man skal aldri ta solhatt samtidig med paracet!!! I følge min lege kan det for endel føre til alvorlige bivirkninger, husker ikke i farten om det var lever eller hjertetrøbbel.

Gjest echinavit

Kjøp noe som heter Echinavit Solhatt-Hvitløk-Cvitamin i en og samme tablett. Du får dem i helsekostbutikk. Jeg kaller dem "mirakelpillen", for når jeg tar den helt ved starten av en forkjølelse, slår ikke forkjølelsen ordentlig ut. Jeg bruker dem hele året gjennom, 1 tbl om dagen, og er blitt mye sjeldnere forkjølet enn før!

Bente831365380491

Kjøp noe som heter Echinavit Solhatt-Hvitløk-Cvitamin i en og samme tablett. Du får dem i helsekostbutikk. Jeg kaller dem "mirakelpillen", for når jeg tar den helt ved starten av en forkjølelse, slår ikke forkjølelsen ordentlig ut. Jeg bruker dem hele året gjennom, 1 tbl om dagen, og er blitt mye sjeldnere forkjølet enn før!

Lukter man hvitløk etter å ha tatt disse da??

Bente831365380491

Man skal aldri ta solhatt samtidig med paracet!!! I følge min lege kan det for endel føre til alvorlige bivirkninger, husker ikke i farten om det var lever eller hjertetrøbbel.

Står det på eska da?? Synes det høres merkelig ut... Solhatt er jo et planteekstrakt eller noe? Stemmer ikke det?? Kan ikke skjønne at det skal være noe problem å ta samtidig....Har gjort det mange ganger og aldri merket noe!

Gjest echinavit

Står det på eska da?? Synes det høres merkelig ut... Solhatt er jo et planteekstrakt eller noe? Stemmer ikke det?? Kan ikke skjønne at det skal være noe problem å ta samtidig....Har gjort det mange ganger og aldri merket noe!

Nei det har jeg aldri merket

Samma om det er planteekstrakt eller ikke. Det selges fordi det har effekt på kroppen når det inntas.

Annonse

Samma om det er planteekstrakt eller ikke. Det selges fordi det har effekt på kroppen når det inntas.

Slenger inn at penicillin ble funnet ute i naturen. Og at revebjelle kan drepe småbarn. Og at opium dyrkes via en blomst.

Mye snusk og farlige saker i den vakre ville naturen.

Slenger inn at penicillin ble funnet ute i naturen. Og at revebjelle kan drepe småbarn. Og at opium dyrkes via en blomst.

Mye snusk og farlige saker i den vakre ville naturen.

Enig med Cecily her. Ting er ikke ufarlig å innta selv om det kommer fra naturen.

Marihuana er jo en plante, men jeg ville ikke tatt det sammen med Paracet heller. Kan nok ha en skummel virkning sammen.

Las for ikkje så veldig lenge sidan, var vel før påske, at forskarar nylig har kome til gode resultat ved 2 gram (ja, det er mykje, 2000 milligram altså) C-vitamin 3 gongar for dag; det hjelper både mot forkjølelse og influensa. Hjelper på immunforsvaret, og i tillegg styrker det slimhinnene, lurt å tenke på t.d. v halsevondt. (Så den gamle, utskjelte "overtruiske" C-vitaminkuren har altså noko for seg...)

OBS at dette er ein sjokkdose meint å ta kun i kortare tid. Normalt bør ein ikkje ta meir enn 1 gram (1000 mg) C-vitamin på grunn av risiko for steinar i urinvegane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...