Gå til innhold

Må man betale når fagpersoner svarer uten at man har bedt om det??

Anbefalte innlegg

Gjest det lurer jeg på!
Skrevet

Og uansett gir helt tåpelige svar??

Skrevet

Nei, det tror jeg da ikke. De som vil ha svar fra fagpersoner, krysser jo av for dette.

Hvis ikke fagperson kan svare, blir bruker ikke belastet da heller, selv om bruker har ønsket svar. Skulle forresten bare mangle også.

Gjest det lurer jeg på!
Skrevet

Nei, det tror jeg da ikke. De som vil ha svar fra fagpersoner, krysser jo av for dette.

Hvis ikke fagperson kan svare, blir bruker ikke belastet da heller, selv om bruker har ønsket svar. Skulle forresten bare mangle også.

Hvordan betaler man forresten?? Har aldri forsøkt meg på sånn der jeg vil ha svar fra fagperson også...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, selvsagt.

Da søker moderator opp IP-adressen din, finner navnet ditt, og i løpet av en uke har du en regning på 100 kroner i posten.

Betaler du ikke så sender DOL-ledelsen webbis ut på litt godt, gammeldags "feltarbeid", i beste Espen Lie-stil.

Ryktene sier at mange av nickene som har "forsvunnet" herfra, er nettopp dolere som har nektet å betale når webbis har troppa opp på døra.

Så jeg vil anbefale alle å betale når webbis kommer på husbesøk.

Gjest det lurer jeg på!
Skrevet

Ja, selvsagt.

Da søker moderator opp IP-adressen din, finner navnet ditt, og i løpet av en uke har du en regning på 100 kroner i posten.

Betaler du ikke så sender DOL-ledelsen webbis ut på litt godt, gammeldags "feltarbeid", i beste Espen Lie-stil.

Ryktene sier at mange av nickene som har "forsvunnet" herfra, er nettopp dolere som har nektet å betale når webbis har troppa opp på døra.

Så jeg vil anbefale alle å betale når webbis kommer på husbesøk.

Ha ha nå var du virkelig morsom!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha ha nå var du virkelig morsom!

Man får de svarene man ber om, og spørsmålet ditt var horribelt.

Skrevet

Hvordan betaler man forresten?? Har aldri forsøkt meg på sånn der jeg vil ha svar fra fagperson også...

Vet ikke, har ikke spurt en fagperson jeg heller, menne du - hva var det du spurte om siden ShitDiddelyDo sa det var så horribelt :)

Gjest det lurer jeg på!
Skrevet

Vet ikke, har ikke spurt en fagperson jeg heller, menne du - hva var det du spurte om siden ShitDiddelyDo sa det var så horribelt :)

Jeg spurte om det som står i overskriften! Ikke noe annet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det som står i overskriften jeg mente var dumt.

Det sier seg jo tross alt selv at man ikke får en regning i posten etter at man har postet et spørsmål på et forum, bare fordi en eller annen dol-ansatt finner det for godt å svare.

Hadde det funka sånn så kunne de dratt inn en del penger her. For å si det mildt.

Skrevet

Det var det som står i overskriften jeg mente var dumt.

Det sier seg jo tross alt selv at man ikke får en regning i posten etter at man har postet et spørsmål på et forum, bare fordi en eller annen dol-ansatt finner det for godt å svare.

Hadde det funka sånn så kunne de dratt inn en del penger her. For å si det mildt.

Jeg trodde vedkommende hadde skrevet et innlegg og fått svar uten å spørre om det - derfor.

Skrevet

Bruk søkknappen så finner du kanskje svaret uten å spørre fagpersonen.

Ellers så er jo google et fint søkeverktøy.

Skrevet

Jeg spurte om det som står i overskriften! Ikke noe annet!

:-)

Jeg trodde som sagt du hadde spurt om noe i et annet innlegg.

Typisk ShitDiddelyDo å kødde sånn :-)

Har akkurat logget meg på, og sliter som bare fanken med linjen. Ut og inn, ut og inn.

Skrevet

Hvordan mener du at DOL skulle kunne kreve betaling når man ikke har bedt om svar fra fagperson? Da legger man jo inn kredittkortnr. og på den måten godkjenner at man betaler for å å få svar.

Nils H. Dahl sine svar koster forresten aldri penger, hans svartjeneste er sponset av Rådet for psykisk helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...