Gjest Lopppy Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Noen som har et godt forslag til hvor vi kan reise? Eventuelt en side å henvise til? Forslag i Sverige mottas også. Tusen takkh 0 Siter
Gjest Men passer kanskje best til de som er nordfra.... Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har ikke vært så mange plasser, men Boden i Sverige synes jeg er fint. Det er sånn rolig og avslappet stemning der. Man får sånn sydenfølelse.... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Gotland i sverige er også veldig fint. Kr.sand dyrepark en stor opplevelse 0 Siter
serendipity Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg elsker Skåne i Sverige. Bornholm i Danmark er deilig. Lofoten er flott, og så Kysten i Østfold, Vestfold og Sørlandet. Liker meg aller best på østkysten i Skåne. 0 Siter
Gjest sverigeferie i år Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg elsker Skåne i Sverige. Bornholm i Danmark er deilig. Lofoten er flott, og så Kysten i Østfold, Vestfold og Sørlandet. Liker meg aller best på østkysten i Skåne. Kan du spesifisere østkysten i Skåne litt nærmere ? 0 Siter
serendipity Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Kan du spesifisere østkysten i Skåne litt nærmere ? Nordøst Skåne http://www.skanenordost.se/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.