Gå til innhold

Myggstikk

Anbefalte innlegg

Palmolive1365380508
Skrevet

Hei!

Er så plaget med at myggen biter på meg hele tiden,hva kan jeg gjøre?det klør helt forferdelig.har tellt 6 bitt allerede nå som jeg har fått mens jeg er logget på nettet..puh...for en sommer jeg har i vente..

Gjest pekka
Skrevet

Du må prøve den nye sprayen som du får kjøpt på apotek og noen butikker. Den heter akutt å sprayes på når du har blitt stukket. Virker også på vepsestikk.

Skrevet

Kjøp MyggA roll-on på apoteket, den er veldig effektiv (forebyggende). Den har behagelig duft, og er veldig renslig å ha på siden den er en roll-on. Trenger bare noen få striper på hvert bein og hver arm, og litt i nakken og evt. andre bare hudpartier, trenger ikke smøres inn over alt. Ellers har jeg hørt at mygg ikke liker duften av lavendel, så du kan prøve å bruke lavendel-olje eller -krem.

Gjest clarityn f.eks
Skrevet

Allergi-tabeletter el. reisesykemedisin hjelper mot kløen (allergimedisin stort sett fjerner den hos meg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...