Palmolive1365380508 Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Hei! Er så plaget med at myggen biter på meg hele tiden,hva kan jeg gjøre?det klør helt forferdelig.har tellt 6 bitt allerede nå som jeg har fått mens jeg er logget på nettet..puh...for en sommer jeg har i vente.. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Du må prøve den nye sprayen som du får kjøpt på apotek og noen butikker. Den heter akutt å sprayes på når du har blitt stukket. Virker også på vepsestikk. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Kjøp MyggA roll-on på apoteket, den er veldig effektiv (forebyggende). Den har behagelig duft, og er veldig renslig å ha på siden den er en roll-on. Trenger bare noen få striper på hvert bein og hver arm, og litt i nakken og evt. andre bare hudpartier, trenger ikke smøres inn over alt. Ellers har jeg hørt at mygg ikke liker duften av lavendel, så du kan prøve å bruke lavendel-olje eller -krem. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Se her hva jeg kom over: http://naturtips.tbt.no/filer_sikkerhet/mygg.htm#Mygg,%20klegg%20og%20knott 0 Siter
Gjest clarityn f.eks Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Allergi-tabeletter el. reisesykemedisin hjelper mot kløen (allergimedisin stort sett fjerner den hos meg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.