Gå til innhold

Ronan Keatings «When you say nothing at all».

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

...noen som har link til å høre denne?

Gjest quando
Skrevet

Slik fordømt klisse-musikk har vi ikke linker til. Låta er til å spy av.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Slik fordømt klisse-musikk har vi ikke linker til. Låta er til å spy av.

Kansje du skal lavære å svare på andres vegne, Qando?

Greit nok at du svarer for deg, men skriv ikke vi fordi du bare er en!

Engel sorry, men jeg ander ikke noe om noen link, men svaret til quando var så kvalmende egenrådig, pføy, tenk å skrive VI.... når man bare snakker for seg selv!

Gjest quando
Skrevet

Kansje du skal lavære å svare på andres vegne, Qando?

Greit nok at du svarer for deg, men skriv ikke vi fordi du bare er en!

Engel sorry, men jeg ander ikke noe om noen link, men svaret til quando var så kvalmende egenrådig, pføy, tenk å skrive VI.... når man bare snakker for seg selv!

Det ser ikke ut til at noen annen har linker til det svineriet av en låt heller.

Det tolker jeg som at også andre syns det er en møkkalåt.

Skrevet

Nå får du gi deg quando. Vi har skjønt at du ikke liker den nå..

Jeg synes låta er kjempefin! Men har dessverre ingen link...Det eneste stedet jeg kan komme på er nedlastings-programmer..

Skrevet

Det ser ikke ut til at noen annen har linker til det svineriet av en låt heller.

Det tolker jeg som at også andre syns det er en møkkalåt.

Ikke vet jeg om noen direkte link til den, men vet at denne kan finnes i de fleste man laster ned fra!

Og det var liten vits i å kritisere musikk smaken til Engel, annet enn at du fikk det bedre med deg selv....

Kan vel være gla for at det finnes forskjellig smak innen musikk!

Makan

Gjest quando
Skrevet

Ikke vet jeg om noen direkte link til den, men vet at denne kan finnes i de fleste man laster ned fra!

Og det var liten vits i å kritisere musikk smaken til Engel, annet enn at du fikk det bedre med deg selv....

Kan vel være gla for at det finnes forskjellig smak innen musikk!

Makan

Jeg er bare glad for at det er forholdvis få som liker slik drittmusikk.

Da er det håp for mennesket.

Skrevet

Så finn en link til meg, da quando, så kan jeg selv finne ut om JEG synes den er klissete eller ikke!!

Hva jeg synes om DEG holder jeg for meg selv. Dvs, jeg klarer det ikke: jeg lurer på hva du har problemer med, kanskje lengter du så mye etter kjærlighet at den sangen rører for mye ved følelsene dine? Se, her fikk du litt kjøkkenfilosofi på kjøpet ;))

Gjest quando
Skrevet

Så finn en link til meg, da quando, så kan jeg selv finne ut om JEG synes den er klissete eller ikke!!

Hva jeg synes om DEG holder jeg for meg selv. Dvs, jeg klarer det ikke: jeg lurer på hva du har problemer med, kanskje lengter du så mye etter kjærlighet at den sangen rører for mye ved følelsene dine? Se, her fikk du litt kjøkkenfilosofi på kjøpet ;))

Musikk trenger ikke være klissete, og uten kvalitetskrav, for å være romantisk.

Skrevet

Litt rart at han da selger så mye som han gjør!

Men jeg syntes fortsatt at du svarte barnslig og ganske så frekt på dette innlegget!

Skrevet

Musikk trenger ikke være klissete, og uten kvalitetskrav, for å være romantisk.

Vet du om ei dame som har sunget den sangen?

Gjest quando
Skrevet

Vet du om ei dame som har sunget den sangen?

Om en dame har sunget låta til han RK-fyren, mener du?

Det finnes masse musikk, som rører en på en eller annen måte. Den type låt vi her snakker om, tilhører definitivt ikke de. I likhet med f eks Bryan Adams, så er RK ikke TROVERDIG i sine ballader. Man merker godt at det ikke finnes den pasjon, som er nødvendig. De tror ikke på det de synger, rett og slett.

Skrevet

Om en dame har sunget låta til han RK-fyren, mener du?

Det finnes masse musikk, som rører en på en eller annen måte. Den type låt vi her snakker om, tilhører definitivt ikke de. I likhet med f eks Bryan Adams, så er RK ikke TROVERDIG i sine ballader. Man merker godt at det ikke finnes den pasjon, som er nødvendig. De tror ikke på det de synger, rett og slett.

Du har sikkert rett.

Og, ja: jeg lurte på hvilken kvinnelig sangartist som har sunget den, for jeg har nok hørt den med ei dame. Men det var i 1999, tida går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...