Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 ...noen som har link til å høre denne? 0 Siter
Gjest quando Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Slik fordømt klisse-musikk har vi ikke linker til. Låta er til å spy av. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Slik fordømt klisse-musikk har vi ikke linker til. Låta er til å spy av. Kansje du skal lavære å svare på andres vegne, Qando? Greit nok at du svarer for deg, men skriv ikke vi fordi du bare er en! Engel sorry, men jeg ander ikke noe om noen link, men svaret til quando var så kvalmende egenrådig, pføy, tenk å skrive VI.... når man bare snakker for seg selv! 0 Siter
Gjest quando Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Kansje du skal lavære å svare på andres vegne, Qando? Greit nok at du svarer for deg, men skriv ikke vi fordi du bare er en! Engel sorry, men jeg ander ikke noe om noen link, men svaret til quando var så kvalmende egenrådig, pføy, tenk å skrive VI.... når man bare snakker for seg selv! Det ser ikke ut til at noen annen har linker til det svineriet av en låt heller. Det tolker jeg som at også andre syns det er en møkkalåt. 0 Siter
Haleh Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Nå får du gi deg quando. Vi har skjønt at du ikke liker den nå.. Jeg synes låta er kjempefin! Men har dessverre ingen link...Det eneste stedet jeg kan komme på er nedlastings-programmer.. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det ser ikke ut til at noen annen har linker til det svineriet av en låt heller. Det tolker jeg som at også andre syns det er en møkkalåt. Ikke vet jeg om noen direkte link til den, men vet at denne kan finnes i de fleste man laster ned fra! Og det var liten vits i å kritisere musikk smaken til Engel, annet enn at du fikk det bedre med deg selv.... Kan vel være gla for at det finnes forskjellig smak innen musikk! Makan 0 Siter
Gjest quando Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Ikke vet jeg om noen direkte link til den, men vet at denne kan finnes i de fleste man laster ned fra! Og det var liten vits i å kritisere musikk smaken til Engel, annet enn at du fikk det bedre med deg selv.... Kan vel være gla for at det finnes forskjellig smak innen musikk! Makan Jeg er bare glad for at det er forholdvis få som liker slik drittmusikk. Da er det håp for mennesket. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg er bare glad for at det er forholdvis få som liker slik drittmusikk. Da er det håp for mennesket. Så finn en link til meg, da quando, så kan jeg selv finne ut om JEG synes den er klissete eller ikke!! Hva jeg synes om DEG holder jeg for meg selv. Dvs, jeg klarer det ikke: jeg lurer på hva du har problemer med, kanskje lengter du så mye etter kjærlighet at den sangen rører for mye ved følelsene dine? Se, her fikk du litt kjøkkenfilosofi på kjøpet ) 0 Siter
Gjest quando Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Så finn en link til meg, da quando, så kan jeg selv finne ut om JEG synes den er klissete eller ikke!! Hva jeg synes om DEG holder jeg for meg selv. Dvs, jeg klarer det ikke: jeg lurer på hva du har problemer med, kanskje lengter du så mye etter kjærlighet at den sangen rører for mye ved følelsene dine? Se, her fikk du litt kjøkkenfilosofi på kjøpet ) Musikk trenger ikke være klissete, og uten kvalitetskrav, for å være romantisk. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg er bare glad for at det er forholdvis få som liker slik drittmusikk. Da er det håp for mennesket. Litt rart at han da selger så mye som han gjør! Men jeg syntes fortsatt at du svarte barnslig og ganske så frekt på dette innlegget! 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 http://www.findmidis.com/listen.go/1294 Fordi du fikk mye pepper av fyren nedenfor, så prøvde jeg å søke etter noe, og alt jeg fant var dette. Men det er bare melodien, ikke sangen, og ikke er det original-komp'et hellr..... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Musikk trenger ikke være klissete, og uten kvalitetskrav, for å være romantisk. Vet du om ei dame som har sunget den sangen? 0 Siter
Gjest quando Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Vet du om ei dame som har sunget den sangen? Om en dame har sunget låta til han RK-fyren, mener du? Det finnes masse musikk, som rører en på en eller annen måte. Den type låt vi her snakker om, tilhører definitivt ikke de. I likhet med f eks Bryan Adams, så er RK ikke TROVERDIG i sine ballader. Man merker godt at det ikke finnes den pasjon, som er nødvendig. De tror ikke på det de synger, rett og slett. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Om en dame har sunget låta til han RK-fyren, mener du? Det finnes masse musikk, som rører en på en eller annen måte. Den type låt vi her snakker om, tilhører definitivt ikke de. I likhet med f eks Bryan Adams, så er RK ikke TROVERDIG i sine ballader. Man merker godt at det ikke finnes den pasjon, som er nødvendig. De tror ikke på det de synger, rett og slett. Du har sikkert rett. Og, ja: jeg lurte på hvilken kvinnelig sangartist som har sunget den, for jeg har nok hørt den med ei dame. Men det var i 1999, tida går. 0 Siter
morsan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Vet du om ei dame som har sunget den sangen? http://www.alisonkrauss.com/faq/index.html Alison Krauss har! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.