Gå til innhold

VG i dag - brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

Stort sett enig. At hun kanskje kunne ønske seg et løft er så (selv om jeg synes de var helt greie som de var). Men at det skulle foreligge et medisinsk begrunnet behov for reduksjon var snodig...

Gjest sussilo
Skrevet

Det er i alle fall helt klart at jeg kvalifiserer for både reduksjon og løft på statens regning hvis denne damen fikk det ! :) Har ikke tenkt på det før - kanskje jeg skal sjekke muligheten.... men egentlig tror jeg ikke at jeg gidder.

Dama så da jammen helt normal ut før, ja !

Skrevet

Den var drøy på statens regning. Jeg har venninner med større bryster enn dette som har fått avslag og måtte gjort det privat.

Skrevet

Noen får pratet seg til alt, eller skal man si grini. Kanskje legen var så møkka lei hele kjerringa, at han/hun gav etter av den grunn.

Blir forresten brystene penere, og vil hun føle seg mer vel av en erstatning.

Hun burde jo ikke fått dette i utgangspunktet, så her er det noe som er feil ja.

Så til dere som sliter med hengende vannmeloner, som tar knekken på nakke og skuldre - sjekk ut hvilken lege kjerringa brukte. Kanskje det er håp for dere da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...