Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231507 Hvorfor i all verden fikk hun innvilget bryst-operasjon? De var da helt normale fra før? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Stort sett enig. At hun kanskje kunne ønske seg et løft er så (selv om jeg synes de var helt greie som de var). Men at det skulle foreligge et medisinsk begrunnet behov for reduksjon var snodig... 0 Siter
Gjest sussilo Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det er i alle fall helt klart at jeg kvalifiserer for både reduksjon og løft på statens regning hvis denne damen fikk det ! Har ikke tenkt på det før - kanskje jeg skal sjekke muligheten.... men egentlig tror jeg ikke at jeg gidder. Dama så da jammen helt normal ut før, ja ! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Den var drøy på statens regning. Jeg har venninner med større bryster enn dette som har fått avslag og måtte gjort det privat. 0 Siter
shandy Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Noen får pratet seg til alt, eller skal man si grini. Kanskje legen var så møkka lei hele kjerringa, at han/hun gav etter av den grunn. Blir forresten brystene penere, og vil hun føle seg mer vel av en erstatning. Hun burde jo ikke fått dette i utgangspunktet, så her er det noe som er feil ja. Så til dere som sliter med hengende vannmeloner, som tar knekken på nakke og skuldre - sjekk ut hvilken lege kjerringa brukte. Kanskje det er håp for dere da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.