modesty Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har de siste par dagene hatt problemer med å logge inn på hotmail. Det står "Account temporaily unavailable". Hva betyr det? (Dvs, jeg forstår jo hva det betyr, men hva innebærer det..) Går det forresten an å "hacke" seg inn på andres hotmailadresse? Uten at man vet passordet eller svaret på det hemmelige spørsmålet? 0 Siter
Gjest kan være mye Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det går an å hacke seg inn i mange plasser. Ikke bare på nettet,men minibanker, alt som har med data å gjøre. Men tviler på at noen har hacket seg inn hos deg, for tror ikke akkurat at du har noe som kan være så spennende for de. De skikkelig hackere, hacker vel mest store firmaer, som de kan hente informasjon fra..du har vel vanlige mailer, og hvilken interesse skal de ha av det? Nei, vet ikke hva som kan være problemet der altså... 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Vet om en jente på en skole har jeg er fra som ble ordentlig plaget av to gutter i klassen sin, de hacket seg inn på hotmail kontoen hennes og sendte mail, og slettet mail, og lagde et sant helvete for henne... men det var mobbing og bare mobbing da, på ungdomsskole nivå!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.